00010 copy

باید ظرفیت‌های مردمی را در حوزه جوانی جمعیت متحد کنیم

ثقتی با بیان اینکه به دلیل پیری جمعیت باید همه نهادهای کشور به گیلان کمک کنند، گفت: اتخاذ سیاست واحد و پرهیز از اقدامات جزیره‌ای از اهداف مهم انتصاب مشاور حوزه جوانی جمعیت در اداره کل ارشاد اسلامی گیلان است.

به گزارش نبض خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، «رضا ثقتی» امروز(دوشنبه، ۱۰ مرداد) در جلسه انتصاب “مشاور حوزه جوانی جمعیت” اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اظهار داشت: به گواه آمار و ارقام استان گیلان از حیث پیری جمعیت کانون بحران کشور محسوب می‌شود‌ و حتی از خط بحران هم عبور کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه به دلیل پیری جمعیت باید نهادهای کشوری به داد استان گیلان برسند اذعان داشت: برخی سازمانها نظیر سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه جوانی جمعیت اقداماتی را آغاز کرده است.
ثقتی ضمن اشاره به جلسه‌ای که با حضور قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد تصریح کرد: ارشاد اسلامی نیز در این امر ورود کرده و کارهایی را شروع کرده است از طرفی دیدن حوزه جوانی جمعیت در سطح اداره کل به عنوان حوزه‌ای مستقل از جمله این اقدامات مهم ارشاد گیلان به شمار می‌رود.
وی انتصاب مشاور حوزه جوانی جمعیت در اداره کل ارشاد اسلامی گیلان را در همین راستا خواند و اضافه کرد: باید ظرفیت‌های مردمی که در حوزه جوانی جمعیت و مقابله با پیری جمعیت فعالیت می کنند را هم از همین طریق متحد کرده و از فعالیتهای پراکنده و جزیره‌ای دوری کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اتخاذ یک سیاست واحد و متمرکز را از دیگر اهداف انتصاب مشاور حوزه جوانی جمعیت دانست و افزود: با برگزاری جلساتی با نهادهای حاکمیتی می‌توانیم راه و روشی خاص را با هدف اتحاد سازمانی و همگرایی حداکثری در حوزه فعالیتهای جوانی جمعیت تعریف کنیم.
ثقتی با تاکید بر اینکه از این پس اقدامات مقابله با بحران پیری جمعیت در استان گیلان هدفمندتر می‌شود استفاده از توان کشوری برای این امر را هم لازم و ضروری خواند و خاطرنشان کرد: ارتباط گیری با بدنه بودجه‌ای استان گیلان و سازمان برنامه و بودجه از دیگر اهدافی است که به دنبال تحقق آن هستیم.
رضا ثقتی در حکمی وجه اله سیف الهی را به عنوان “مشاورحوزه جوانی” جمعیت منصوب نمود.
 در این حکم آمده است:
با توجه به اهمیت مقوله جمعیت و تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و با توجه به تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی ، به موجب این حکم به عنوان” مشاور حوزه جوانی جمعیت” منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره گیری از سیاست های کلان جمعیت ، در فرهنگ سازی و گسترش اقدامات فرهنگی اثر بخش و تقویت عناصر فرهنگی ، هنری و رسانه ای در استان اهتمام فرمایید .
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر