00010 copy

نشست هم اندیشی پیرامون عملکرد صدور اسناد مالکیت

 به گزارش نبض خبر به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن گیلان، نشست هم اندیشی پیرامون عملکرد صدور اسناد مالکیت و تفاهم نامه مشترک فی مابین آموزش و پرورش، ثبت اسناد و املاک و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان در سالن جلسات شهید حق شناس اداره کل بنیاد مسکن استان برگزار گردید.

در این جلسه مهندس محمد اکبرزاده، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، مهندس بشیری سرپرست معاونت عمران روستایی بنیاد مسکن، مهندس پورسعید معاون املاک، مهندس پیله ور رئیس اداره کاداستر اداره کل ثبت و اسناد و املاک و کارشناسان دو دستگاه حضور داشتند، پیرامون اجرایی شدن و تسریع در امور قانون الحاق موادی به قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن بحث و تبادل نظر شد.

مهندس اکبرزاده، مدیرکل بنیاد مسکن استان در ابتدای این جلسه ضمن خیرمقدم به مدعوین، از همکاران اداره ثبت اسناد و املاک استان به جهت تعامل مثبت و سازنده و همکاری تنگاتنگ با مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تقدیر و تشکر نمودند و با برشمردن فواید صدور سند بویژه برای روستائیان ابراز داشتند: از ابتدای اجرای برنامه ( 1376) تاکنون 146773 برگ سند مالکیت روستایی و شهرهای کمتر از 25000 نفر جمعیت با همکاری ثبت اسناد واملاک به صاحبان املاک صادر نموده ایم و امید است با همین تعامل و همکاری و تلاش بیش از پیش در امر خدمت رسانی به مردم بویژه قشر روستایی، موجبات رضایت مردم که همان رضایت خداوند است فراهم گردد.

درادامه مهندس پورسعید، معاون املاک اداره کل ثبت اسناد و املاک استان نیز در این جلسه از مدیرکل و مجموعه همکاران بنیاد مسکن استان از تعامل و کمک همه جانبه بنیاد مسکن در راستای خدمت به مردم تقدیر و تشکر نمودند و تعامل و همکاری همه جانبه دو دستگاه را عامل مهم در تحقق اهداف مدنظر دانست. ایشان همچنین با اشاره به وظایف اداره ثبت اسناد و املاک، گزارش مبسوطی از روند صدور سند مالکیت در حمایت از روستائیان ارائه نمود.

وی با برشمردن فواید سند مالکیت، از مدیران اداره ثبت و بنیاد مسکن خواست با تعامل بیش از پیش نسبت به سنددار شدن املاک در روستاها و شهرهای زیر 25000 نفر جمعیت اقدام نمایند. در ادامه این نشست هر یک از حاضرین به تشریح عملکرد و برسی نقاط ضعف و قوت امور جاری پرداختند و صورتجلسه ای جهت تسریع در امورات تنظیم گردید.

در ادامه با حضور کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش استان مفاد تفاهم نامه ملی سه جانبه (فی مابین وزارت آموزش و پرورش، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ) بررسی گردید و تصمیمات مقتضی اخذ گردید.

 

صدور اسناد مالکیت

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *