00010 copy

قیمت دلار حباب دارد / کاهش نرخ ارز طبیعی است

به گزارش نبض خبر : غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به کاهش حدود هزار تومانی نرخ دلار در هفته اخیر، اظهار داشت: کاهش قیمت دلار را نباید به عنوان موفقیت کسی دانست، چرا که تنها دلیل کاهش این نرخ آن است که در حال حاضر قیمت دلا دو برابر ارزش واقعی بوده و حباب دارد.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس ادامه داد: تقاضا برای خرید دلار به شدت کاهش پیدا می کند، چرا که دیگر مسافرت و هزینه ها در خارج از کشور به صرفه نیست و در واقع به مرور زمان دلار جایگاه خود را از دست می دهد.
نماینده مردم رشت در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه برخی مبادلات پولی باعث کاهش قیمت شده است، تاکید کرد: تصور می کنم قیمت دلار کاهش بیشتری پیدا می کند و این کاهش خیلی نتیجه اقدام بانک مرکزی و وزارت اقتصاد نیست، تقریبا وزارت اقتصاد ما تعطیل است.
nabzkhabar.ir
وی بیان داشت: این کاهش قیمت تبعات بازار و به دلیل حبابی است که دلار دارد، اکنون این حباب در حال خالی و کوچک تر شدن است.
عضو هیات رئیسه فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس دهم شورای اسلامی با پیش بینی قیمت دلار در آینده گفت: قیمت دلار در آینده کاهش پیدا خواهد کرد چرا که میزان تقاضا کاهش یافته و دیگر عرضه فایده ندارد.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس در خصوص آثار اجرای لغو معافیت های نفتی از سوی آمریکا بر نرخ دلار، اظهار داشت: لغو این معافیت ها نیز تاثیری بر روند کاهشی دلار نخواهد داشت و پیش بینی می کنم از آنجایی که دلار جایگاه خود را از دست داده است، روند کاهشی ادامه پیدا می کند./

nabzzekhabar.ir

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *