00010 copy

برگزاری نشست تخصصی گردشگری مقاومت با حضور نمایندگان کشورهای جغرافیای مقاومت

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از حضور در نشست تخصصی گردشگری مقاومت با حضور نمایندگان کشورهای جغرافیای مقاومت و شهرهای فعال گردشگری مقاومت، شیراز، قم، بوشهر، کرمان، اهواز و رشت به میزبانی شهر قم که به مدت ۴ روز در حال برگزاری است.، خبر داد.

علی محجوب در گفت و گو با نبض خبر گفت نمایشگاهی در کنار این نشست برگزار خواهد شد که شهرداری رشت نیز با محوریت شهید میرزا کوچک خان و مقاومت مردم گیلان و رشت نقش فعالی در این بخش خواهد داشت.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت تصریح کرد: حضور شهر رشت در این نشست و ارائه فعالیت های صورت گرفته به ویژه در موضوع نهضت جنگل، معرفی تولیدات مختلف با موضوع مقاومت و همچنین معرفی و انتقال تجربه در خصوص طرح‌های موفق گردشگری در حوزه نهضت جنگل، مشروطه، گردشگری انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و جبهه سلامت که از سال گذشته تاکنون طراحی و در این کلانشهر اجرا شده است، از محور های این نشست خواهد بود.

محجوب همچنین موضوع هویت بخشی را یکی از موضوعات روز به ویژه برای جوانان و نوجوانان عنوان کرد و افزود یکی از کار هایی که می تواند در این راستا کمک کند همین موضوع گردشگری مقاومت است.

وی بیان کرد: مدیریت گردشگری سازمان فرهنگی شهرداری رشت هر اقدامی را برای توسعه و رونق گردشگری مقاومت انجام خواهد داد تا ضمن حفظ ارزش‌ها، گردشگری مقاومت نیز سامان یابد.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر