- 21 اردیبهشت 1398
- - 08:44
به گزارش نبض خبر به نقل از روابط عمومی پست استان گیلان در شانزدهم اردیبهشت ماه سالجاری جلسه کیفیت با حضور جمعی از پرسنل و روسای مربوطه در محل اتاق مدیریت پست استان برگزار گردید .
الماسی مسئول کیفیت استان نخست گزارشی از عملکرد امتیاز سنجه های کیفی را بیان نمود و سپس به نقاط قوت و ضعف در شاخصها از جمله : مدت سیر مرسولات از قبول تا تجزیه ، توزیع مرسولات سفارشی ، پیشتاز ، ویژه ، امانت ، ورود و خروج مرسولات خارجه (IPS) ، رسید الکترونیکی ، وصول وجوه مرسولات خرید اینترنتی و بی ترتیبی های پستی پرداخت .
سبحانی مدیر کل پست استان گیلان ضمن تاکید اهتمام هر چه بیشتر کارکنان برای انجام وظایف محوله به نحو احسن افزود : کیفیت شامل تمامی شاخصهاست و بایستی همه با هم وظایف محوله را به بهترین شکل ممکنه انجام دهیم . حتی کوتاهی یک عضو زیر مجموعه باعث از دست دادن امتیاز شده و نتیجتا کیفیت واقعی در مرسولات پستی پائین می آید .
در ادامه افزود : ضرورت آموزش به پرسنل و اصلاح فرایندها را برای ارائه کار مفید دانست و خواستار کیفیت واقعی مرسولات پستی و رضایت مشتریان گردید .