00010 copy

کسب رتبه برتر تنها هدف نیست  ، هدف باید  ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان باشد

به گزارش نبض خبر به نقل از روابط عمومی پست استان گیلان در شانزدهم اردیبهشت ماه سالجاری جلسه کیفیت با حضور جمعی از پرسنل و روسای مربوطه در محل اتاق مدیریت پست استان برگزار گردید .
الماسی مسئول کیفیت استان نخست گزارشی از عملکرد امتیاز سنجه های کیفی را بیان نمود و سپس به نقاط قوت و ضعف در شاخصها از جمله : مدت سیر مرسولات از قبول تا تجزیه ، توزیع مرسولات سفارشی ، پیشتاز ، ویژه ، امانت ، ورود و خروج مرسولات خارجه (IPS) ، رسید الکترونیکی ، وصول وجوه مرسولات خرید اینترنتی و بی ترتیبی های پستی پرداخت .

سبحانی مدیر کل پست استان گیلان ضمن تاکید اهتمام  هر چه بیشتر کارکنان برای انجام وظایف محوله به نحو احسن افزود : کیفیت شامل تمامی شاخصهاست و بایستی همه با هم وظایف محوله را به بهترین شکل ممکنه انجام دهیم  . حتی کوتاهی یک عضو زیر مجموعه باعث از دست دادن امتیاز شده و نتیجتا کیفیت واقعی در مرسولات پستی پائین می آید .

در ادامه افزود : ضرورت آموزش به پرسنل و اصلاح فرایندها را برای ارائه کار مفید دانست و خواستار کیفیت واقعی مرسولات پستی و رضایت مشتریان گردید .

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *