بیمارستان آریا اعتصاب کارکنان بیمارستان آریا به دلیل کاهش بیدلیل حقوق! از صبح امروز حدود ۲۵۰ تن از کارکنان بیمارستان آریای شهر رشت به دلیل کاهش بیدلیل حقوق از ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان اقدام به اعتصاب کردند. یکی از پرسنل این بیمارستان در گفتگو با خبرنگار غیرمنتظره با