اعتصاب کارکنان بیمارستان آریا به دلیل کاهش بی‌دلیل حقوق!

بیمارستان آریا اعتصاب کارکنان بیمارستان آریا به دلیل کاهش بی‌دلیل حقوق!

building

از صبح امروز حدود ۲۵۰ تن از کارکنان بیمارستان آریای شهر رشت به دلیل کاهش بی‌دلیل حقوق از ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان اقدام به اعتصاب کردند.

یکی از پرسنل این بیمارستان در گفتگو با خبرنگار غیرمنتظره با بیان اینکه در ماه‌های اخیر بارها بدون دلیل از حقوق پرسنل کسر می‌شد، افزود: در این ماه حقوق تمامی پرسنل بیمارستان بدون دلیل بین مبلغ ۵۰۰ الی ۷۰۰ هزار تومان کسر شده است و هیچ نظارتی بر این وضعیت وجود ندارد.

وی ادامه داد: بیش از یک سال است که کارانه و سایر مزایای پرسنلی نیز قطع شده است و هیچ پرداختی به پرسنل انجام نمی‌شود. آن‌هم در شرایطی که بیمارستان تمامی مبالغ از جمع حق خدمات را از بیماران دریافت می‌کند اما یک ریال نیز به پرسنل پرداخت نمی‌شود.

نبض خبر در شبکه های اجتماعی : خبر فوری اخبار کوتاه شنیده ها تحلیل ها خبر در لحظه 

  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *