امام صادق (ع) می فرماید :
۞ از حقیقت ایمان این است که حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به نفع تو باشد ۞
Tuesday, 20 August , 2019
امروز : سه شنبه, ۲۹ مرداد , ۱۳۹۸ - 19 ذو الحجة 1440
شناسه خبر : 16073
  پرینتخانه » اخبار, پست گیلان تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۸:۴۴ |

کسب رتبه برتر تنها هدف نیست  ، هدف باید  ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان باشد

به گزارش نبض خبر به نقل از روابط عمومی پست استان گیلان در شانزدهم اردیبهشت ماه سالجاری جلسه کیفیت با حضور جمعی از پرسنل و روسای مربوطه در محل اتاق مدیریت پست استان برگزار گردید .

به گزارش نبض خبر به نقل از روابط عمومی پست استان گیلان در شانزدهم اردیبهشت ماه سالجاری جلسه کیفیت با حضور جمعی از پرسنل و روسای مربوطه در محل اتاق مدیریت پست استان برگزار گردید .
الماسی مسئول کیفیت استان نخست گزارشی از عملکرد امتیاز سنجه های کیفی را بیان نمود و سپس به نقاط قوت و ضعف در شاخصها از جمله : مدت سیر مرسولات از قبول تا تجزیه ، توزیع مرسولات سفارشی ، پیشتاز ، ویژه ، امانت ، ورود و خروج مرسولات خارجه (IPS) ، رسید الکترونیکی ، وصول وجوه مرسولات خرید اینترنتی و بی ترتیبی های پستی پرداخت .

سبحانی مدیر کل پست استان گیلان ضمن تاکید اهتمام  هر چه بیشتر کارکنان برای انجام وظایف محوله به نحو احسن افزود : کیفیت شامل تمامی شاخصهاست و بایستی همه با هم وظایف محوله را به بهترین شکل ممکنه انجام دهیم  . حتی کوتاهی یک عضو زیر مجموعه باعث از دست دادن امتیاز شده و نتیجتا کیفیت واقعی در مرسولات پستی پائین می آید .

در ادامه افزود : ضرورت آموزش به پرسنل و اصلاح فرایندها را برای ارائه کار مفید دانست و خواستار کیفیت واقعی مرسولات پستی و رضایت مشتریان گردید .

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰

لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد