00010 copy

کُت گشاد سکانداری سازمان همیاری گیلان بر تن گزینه‌ای که حتی در میان مسئولان استان شناخته شده نیست!

مگر اداره کردن سازمان همیاری شهرداری‌های گیلان اینقدر آسان است که رسانه‌ها از شهردار بره سر رودبار به عنوان محتمل ترین گزینه یاد می کنند؟!

کُت گشاد سکانداری سازمان همیاری گیلان بر تن گزینه‌ای که حتی در میان مسئولان استان شناخته شده نیست!

ارائه انواع خدمات فنی و مهندسی به شهرداری ها، ارائه آموزش های کوتاه مدت مورد نیاز شهرداری ها، انجام عملیات پیمانکاری، احداث کارگاه ها و کارخانجات تولیدی، تأمین ماشین آلات مورد نیاز شهرداری ها و… بخشی از وظایف سازمان همیاری شهرداری‌های استان می‌باشد.

بدیهی است این سازمان همواره به مدیر متخصص، جهادی و با سطح ارتباطات وسیع کشوری نیاز دارد تا با خیالی آسوده پیگیر رفع مشکلات شهرداری‌ها باشد.

این روزها مجددا اخباری از استانداری به گوش می‌رسد که سازمان همیاری شهرداری‌ها برای پنجمین بار در دوران عباسی دستخوش تغییرات خواهد بود و رضا رحیمی شهردار بره سر رودبار گزینه نهایی این جایگاه می‌باشد!

هر چند بعید به نظر می رسد استاندار باهوش بخواهد چنین ریسک بزرگی را انجام داده و سکانداری سازمان همیاری را به شهردار کم تجربه یکی از کوچکترین شهرهای استان بسپارد! اما سوال اینجاست که مگر اداره کردن این سازمان عریض و طویل اینقدر آسان است که رسانه‌ها از شهردار بره سر به عنوان محتمل ترین گزینه یاد می کنند؟!

حال شایسته است اسدالله عباسی یا سرپرست فعلی سازمان را به عنوان مدیرعامل معرفی کرده تا بتواند بدون دغدغه و تمام وقت در راستای اهداف و وظایف محوله گام بردارد، یا فردی به مراتب توانمند و قوی تر از وی برای این مسئولیت انتخاب کند نه فردی که حتی در میان مسئولان استان شناخته شده نیست چه برسد کشور!

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر