00010 copy

آغاز بکار نمایشگاه صنایع دستی و خوراک اقوام در منطقه آزاد انزلی

آغاز بکار نمایشگاه صنایع دستی و خوراک اقوام در منطقه آزاد انزلی

نبض خبر : مهدی جلیلی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه سازمان منطقه آزاد انزلی از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و‌ خوراک اقوام با همت این مجموعه خبر داد و افزود:

از سرتاسر استان های کشور به میزبانی سازمان منطقه آزاد انزلی قریب به ۸۵ غرفه فعال از اقلام صنایع دستی و خوراک و سوغاتی شهرها و استان های کشور وجود دارد.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه منطقه آزاد انزلی اذغان داشت ؛ این نمایشگاه از ۲۷اسفندماه کار خود را شروع کرده است و مورد استقبال چشم گیر گردشگران بوده ایم و تولیداتی همانند، لباس‌های سنتی، صنایع چوبی، شیرینی‌‌ و سوغاتی، عرقیجات گیاهی و دیگر محصولات حوزه خوراک ایرانی برای عرضه در نمایشگاه موجود است.

وی ادامه داشت : این نمایشگاه حاصل توانمندی‌های هنرمندانی از سرتاسر کشور به گیلان بوده و در ایام نوروز در منطقه آزاد انزلی به نمایش گذاشته شده است.

وی در پایان از حمایت های ارزشمند جناب دکتر سیاهکارزاده مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی و اعضا هیات مدیره و مدیران حوزه نظارتی و بازاریان این سازمان که موجبات توسعه و پیشرفت و فرهنگ سازی در حوزه گردشگری و ترویج محصولات اقوام ایرانی به میزبانی منطقه آزاد انزلی بوده اند قدردانی بعمل آورد.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر