00010 copy

اجرای بیش از ۲۲۵۰۰۰ متر طول انواع خط کشی محوری ممتد و منقطع در معابر مختلف سطح شهر رشت

سرپرست شهرداری رشت در تشریح اقدامات اخیر شهرداری در حوزه ترافیک گفت: مدیریت مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت با استفاده از فرصت مناسب جوی بیش از ۲۲۵۰۰۰ متر طول (۲۲۵ کیلومتر) انواع خط کشی را در قالب معابر مختلف سطح شهر اجرایی کرد.

اجرای بیش از ۲۲۵۰۰۰ متر طول انواع خط کشی محوری ممتد و منقطع در معابر مختلف سطح شهر رشت
به گزارش نبض خبر   به نقل از واحد مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت _ سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت امروز چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱مهم‌ترین اقدامات واحد مدیریت مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت را تشریح کرد و اظهار داشت: با توجه به نزدیکی فصل بازگشایی مدارس و نیاز به روان سازی، افزایش ایمنی تردد وسایل نقلیه ترافیکی و انضباط ترافیکی، عملیات خط‌کشی معابر و خیابان‌های سطح شهر در دستور کار شهرداری رشت قرار گرفت.
سرپرست شهرداری رشت یادآور شد: مدیریت مهندسی و ایمنی ترافیک در همین راستا و با استفاده حداکثری از وضعیت جوی مناسب بیش از ۲۲۵۰۰۰ متر طول (۲۲۵ کیلومتر) انواع خط کشی محوری ممتد و منقطع با رنگ سرد ترافیکی را در قالب معابر مختلف سطح شهر اجرایی کرد.
خدمت بین دانا اضافه کرد: خیابان امام خمینی(ره)، خیابان پرستار، حافظ، بلوار ضیابری، گلسار، طالقانی، خیابان ۱۷ شهریور، آتش نشانی، شهید تابان شمال، شهید قلی پور، خرمشهر، شهدای گمنام، معلم، شهید کوچکی سعدی  شریعتی، حمیدیان، شهید بهشتی و مدرس از جمله برخی از معابری هستند که عملیات خط‌کشی در آن‌ها به انجام رسید. خط کشی محوری
سرپرست شهرداری رشت از مردم فهیم و با فرهنگ رشت جهت همراهی و همکاری با مجموعه اجرایی عملیات خط کشی در بازه زمانی ۲۳ تا ۶ صبح تشکر و قدردانی کرد و بیان داشت: امیدواریم این خدمت کوچک مقبول شهروندان عزیز واقع شده باشد.
اجرای بیش از ۲۲۵۰۰۰ متر طول انواع خط کشی محوری ممتد و منقطع در معابر مختلف سطح شهر رشت
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر