00010 copy

از برنامه های سازمان بهزیستی در جهت بهبود خدمات رسانی به مردم حمایت می کنیم

نبض خبر : شهرستان رشت؛ دکتر حمید رضا امام پناهی در نشست با مدیرکل بهزیستی استان گیلان که در دفتر کار فرماندار رشت برگزار شد، با تاکید بر نقش محوری سازمان بهزیستی در حوزه های مختلف امور حمایتی دولت، گفت: باید شرایط و زمینه لازم با هدف استفاده از ظرفیت های خیرین و گروه های مردمی در جهت حمایت از مددجویان بهزیستی را فراهم آوریم.

وی از بازنشستگان و سالمندان به عنوان سرمایه‌های ارزشمند و معنوی شهرستان یاد کرد و افزود: برای حفظ این سرمایه‌ها و استفاده از تجربیات کاری آنها و نیز مراقبت‌های بهداشتی و سلامت این افراد باید اقدامات موثری انجام شود.

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه موضوع مناسب‌سازی یکی از مهم‌ترین موضوعات در حوزه حقوق افراد دارای معلولیت است، گفت: امروزه به جای خاص کردن افراد دارای معلولیت، تاکید بر حضور آنها در جامعه است و هدف بهرمندی یک فرد دارای معلولیت از زندگی مستقل همراه با منزلت اجتماعی در بستر جامعه می باشد.

امام پناهی با تاکید بر لزوم تعامل مابین فرمانداری و سایر دستگاه ها در جهت بهبود خدمت رسانی به مردم، اظهار داشت: با توجه به گستره، حساسیت و ارزشمندی وظایف سازمان بهزیستی، فرمانداری رشت آمادگی حمایت و پشتیبانی از برنامه های در دست اجرای بهزیستی در تمام زمینه ها را دارد.

نحوی نژاد مدیر کل بهزیستی استان گیلان نیز در این نشست با تبریک انتصاب آقای امام پناهی به عنوان فرماندار جدید رشت، ابراز امیدواری کرد: با توجه به سوابق درخشان ایشان در سمت های اجرایی و مدیریتی و پیشینه ارزشمند خانوادگی شان در مسیر خدمت به مردم و نظام اسلامی، یقینا شاهد اتفاقات خوبی در سطوح مختلف خدمت رسانی به مردم در شهرستان رشت خواهیم بود.

نحوی نژاد با اشاره به اینکه از نظر جمعیتی سالمند ترین استان در سطح کشور هستیم، افزود: در زمینه خدمت رسانی به سالمندان، مناسب سازی ها و ساماندهی کودکان کار و خیابانی بایستی همه دستگاه ها و بخش های فرهنگی و علمی پای کار باشند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر