00010 copy

اسامی ۴۲۲ نامزد انتخابات مجلس دوازدهم در گیلان منتشر شد

جواد شفیعی ثابت دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گفت: دوم اسفند ماه ۱۱ فرماندار مرکز حوزه انتخابیه گیلان آگهی اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده را منتشر می‌نمایند.

نبض خبر  : جواد شفیعی ثابت دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گفت: دوم اسفند ماه ۱۱ فرماندار مرکز حوزه انتخابیه گیلان آگهی اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده را منتشر می‌نمایند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اظهار کرد: با تائید نهایی شورای محترم نگهبان و با احتساب افراد انصرافی و تغییر حوزه انتخابیه تا ساعت ۱۲ ظهر ۲ اسفند ۱۴۰۲ اسامی ۴۲۲ نامزد به تفکیک ۱۱ حوزه انتخابیه برای رقابت جهت کسب ۱۳کرسی مجلس دوازدهم منتشر میگردد.

شفیعی ثابت گفت: احتمال تغییر تعداد این اسامی به جهت انصراف یا دلایل قانونی دیگر وجود دارد و فرمانداران ۱۰ اسفند اسامی نهایی را جهت درج در مراکز اخذ رای تهیه و با اسامی و آدرس شعب منتشر خواهند کرد.

دبیر ستاد انتخابات ۴ توصیه مهم به همه نامزدهای محترم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد و گفت: حتما نامزدها آدرس سایت و کانالهای رسمی خود در پیام رسانها را در سامانه my. gov. ir درج نمایند؛ نمایندگان خود بر سر شعب را در سامانه‌ای که شورای محترم نگهبان پیامک ارسال نموده در مهلت مقرر معرفی نمایند؛ روزانه منابع هزینه‌های انتخاباتی خود را در سامانه شفافیت مالی ثبت نمایند؛ روسای ستاد مرکزی و شهر و روستا را فورا با آدرس ستاد به فرماندار و بخشداران تحویل نمایند و قانون تبلیغات و موارد تخلفات و رعایت آنرا به هواداران و ستادهای خود یادآوری فرمایند.

 

 

 

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر