00010 copy

بروز مشکلات در پی بارش اندک برف در روزهای اخیر نشان از ضعف مسئولان است / ابراز گلایه از وزیر کشور و وزیر نیرو

نبض خبر : جبار کوچکی نژاد در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی وارش خبر با اشاره به بارش نزولات جوی (برف) در طی دو روز اخیر بیان کرد : بارش برف به عنوان یکی از نعمات الهی ، باعث خوشحالی مردم میشود و باید با مدیریت صحیح از آن بهره کافی و وافی را برد.

وی با اشاره به به بارش اندک برف در شهرستان رشت خاطر نشان کرد: برف در دو نقطه مهم که محل تردد ماشین آلات سنگین و کامیون بوده بیشترین بارش را داشته است.

نماینده فعلی مردم رشت و خمام از بازدید شبانه خود در مناطق کوچصفهان و سنگر گفت و اذعان داشت : متاسفانه بروز مشکلات متعدد در این بارش بسیارکم حکایت از ضعف مدیریتی استان را دارد و این مایه شرمندگی ما نمایندگان مردم و مسئولان است.
جبار کوچکی نژاد ضمن گلایه شدید از وزیر نیرو و وزیر کشور تصریح کرد: هفته آینده با بازگشایی و حضور در مجلس شورای اسلامی به این دو وزیر تذاکرات جدی را خواهم داد ، لذا با توجه به آسیب وارده به مردم برخی از روستاهای سنگر و کوچصفهان ناشی از قطعی برق و بسته شدن جاده ها شایسته است تا مسئولان از مردم عذرخواهی نمایند.

وی ضمن عذر خواهی از مردم سنگر، قاضیان، امامزاده هاشم ، سراوان و دیگر بخش ها و روستاها تاکید کرد: غافلگیر شدن مسئولین در پی بارش برف با این حجم کم هیچگونه توجیهی ندارد.

جبار کوچکی نژاد با تاکید بر لزوم بسیج امکانات بخش خصوصی و دولتی در پی وقوع حوادث غیرمترقبه یادآور شد: متاسفانه با بی تدبیری برخی از مسئولین دستگاه هایی که متعلق به ستاد بحران بوده و تمامی بخش های خصوصی و دولتی در پی وقوع حوادث باید در خدمت ستاد بحران قرار گیرند، متاسفانه عده ای با استفاده از این اقدام بدنبال فضاسازی انتخاباتی بودند و پشت لودر نشستند و با گشت زنی در خیابان‌ها به امر تبلیغات پرداخته اند و این یک کار خلاف قانون و خلاف اخلاق انتخاباتی است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تذکر به دستگاه‌های اجرایی در راستای مقابله با رفتارهای عوام فریبانه و غیراخلاقی در انتخابات تصریح کرد: این رفتار باعث آسیب به افکار مردم است و به جای اینگونه رفتارهای عوام فریبانه شایسته است تا ضمن ارائه گزارش کار اعتماد از دست رفته خود را جلب کنند و به طور حتم اگر کسی عملکرد مناسبی در طی سالیان گذشته داشته باشد آرای بالایی را به خود از سوی مردم اختصاص خواهد داد

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر