00010 copy

ثبت درخواست استفاده از بخشودگی جرائم بیمه ای کارگاهها به صورت غیرحضوری انجام می پذیرد

به گزارش نبض خبر به نقل ازروابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، کیوان مرتضوی با اشاره به اینکه همسو با شعار سال و به منظور حمایت از عرصه های تولیدی ، بخشنامه مشوق های حمایتی در این راستا از سوی سازمان صادر گردیده است افزود : کارفرمایان مدیون بابت بدهی های بیمه ای میتوانند به منظور استفاده از بخشودگی جرائم از ابتدای خرداد به مدت سه ماه ( لغایت مرداد ) با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به نشانی es.tamin.ir در مسیر منوی کارفرمایان ، بخش خدمات کارفرمایان نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند .

وی خاطر نشان ساخت کارفرمایان میتوانند بر اساس جدول ابلاغی در بخشنامه مذکور با انتخاب دوره زمانی 12 تا 36 ماه برای بازپرداخت اقساطی بدهی ها به صورت معکوس بین 100 تا 50 درصد از بخشودگی جرائم بیمه ای برخوردار گردند .

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان همچنین اذعان داشت : به استناد مصوبه هیات وزیران کارگاههای کوچک ( دارای کنتر از 50 بیمه شده ) و متوسط ( بین 50 تا 100 نفر بیمه شده ) مشمول این بخشنامه بوده و کارفرمایان در صورت احراز شرایط مقرر و حفظ اشتغال میتوانند از این امتیاز بهره ببرند .

شایان ذکر است بیش از 40 هزار واحد کارگاهی در سطح گیلان دارای بیش از 1200 میلیارد تومان بدهی بیمه ای به تامین اجتماعی استان هستند .

بخشودگی جرائم بیمه ای

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر