00010 copy

برگزاری ورکشاپ دو روزه تئاتر و زندگی

مدیرعامل مرکز استعدادیابی نقشه راه زندگی با اشاره به برگزاری ورکشاپ دو روزه تئاتر و زندگی در دو گروه سنی ۱۰ تا ۱۳ سال و ۱۴ تا ۱۸ سال، اظهار داشت: این ورکشاپ با همکاری آموزشگاه بازیگری توانش تهران و با حضور داود زارع مدرس تخصصی تئاتر کودک و نوجوان در روزهای چهارشنبه ۱۰ اسفند و پنجشنبه ۱۱ اسفند در کلینیک پایا برگزار می شود.

سمیرا طلوعی به اهداف ورکشاپ اشاره کرد و گفت: مهمترین هدف ما در این ورکشاپ در ابتدا تنش‌زدایی به کمک هنر تئاتر و در ادامه افزایش اعتماد به نفس نوجوانان است تا بتوانند در تصمیم گیری ها حضور پیدا کند، نظر خود را ابراز کنند و به نظرات مخالف احترام بگذارند.

طلوعی با اشاره به موضوعات طرح شده در ورکشاپ تئاتر و زندگی اظهار کرد: “تئاتر و ارتباط بهتر با همسالان”، “تئاتر و تنش زدایی در دوران نوجوانی”، “تئاتر، تغییر نگرش به زندگی”، “تئاتر، شیوه ای برای ابراز وجود، نقد، موافقت، مخالفت و در نهایت افزایش اعتماد به نفس برای بهتر زیستن در جامعه” مهمترین مباحث ورکشاپ هستند.

مدیرعامل مرکز استعدادیابی نقشه راه زندگی با بیان اینکه مهمترین ویژگی تئاتر کودک و نوجوان تعلیم دادن نیست بلکه کشف کردن است، افزود: در تمرینات و آموزش تئاتر به کودک و نوجوان، همزمان مهارت همدلی، اعتماد به نفس، حل مسئله، مهارت گفتگو در جمع، فعالیت جمعی، مسئولیت پذیری، خلاقیت، شناخت خویشتن حین کار گروهی، اعتماد به یکدیگر در بچه ها افزایش پیدا می کند.

علاقمندان به این ورکشاپ میتوانند برای ثبت نام به کلینیک پایا مراجعه کرده و یا با شماره های ۳۳۷۶۲۳۳۶، ۳۳۷۸۲۳۳۹، ۳۲۱۳۵۱۸۳ و ۳۲۱۳۵۱۹۰ تماس حاصل فرمایند.

کلینیک پایا در خیابان ۱۷۶ گلسار (بلوار گیلان) در شهر رشت واقع است.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر