00010 copy

از لحاظ بودجه ملی شهر رشت فقیر است | تیرهای برق همچنان در وسط کوچه قرار دارند

عباس نژاد با بیان این مطلب که در بودجه ملی شهر رشت فقیر است، گفت: بودجه ملی برای شهرداری‌ها نمایندگان مجلس باید تعریف کنند. بودجه ما درشهر رشت به ریال است اما به دلار هزینه می‌کنیم و هزینه نگهداشت شهر رشت بسیار سنگین است.

نبض خبر : مسعود عباس نژاد رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت با بیان این مطلب که حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهرستانهای خمام و رشت را در شورای شهر رشت را به فال نیک میگیریم گفت: این همدلی و همکاری بین نهاد شورا و نمایندگان بی‌نظیر و کم نظیر است.
عباس نژاد با بیان این مطلب که بحران جدی آب و فاضلاب در شهر رشت در آینده نزدیک گریبان همه مسئولان را خواهد گرفت، گفت: بسیاری از کوچه‌های ما انشعاب فاضلاب ندارد و شهرداری نمیتواند به شهروندان خود خدمات دهد.
این عضو شورا گفت: در جلسات مشترک با آب و فاضلاب از کمبود بودجه و منابع مالی گلایه‌مند هستند.

وی با بیان این مطلب که در بودجه ملی شهر رشت فقیر است، گفت: بودجه ملی برای شهرداری‌ها نمایندگان مجلس باید تعریف کنند. بودجه ما درشهر رشت به ریال است اما به دلار هزینه می‌کنیم و هزینه نگهداشت شهر رشت بسیار سنگین است.

عباس نژاد به‌عدم همکاری اداره برق در جمع آوری تیر برق‌ها اشاره کرد و گفت: در بحث ترافیک در معابر عقب نشینی‌ها صورت میگیرد اما تیرهای برق همچنان در وسط کوچه قرار دارند. این حساب کشی را من عضو شورا نمیتوانم از نهاد‌ها و دستگاه انجام دهم و لازم است نمایندگان مجلس ورود کنند.
وی در مورد رینگ ۹۰ متری و ژ۵ که قرار است مشکل ترافیکی شهر رشت را حل کند نیز گفت: در واقع شهرداری کاره‌ای نیست و دولت ما شهری را به نام مسکن مهر ساخته است و در آن زمان شهرداری کاره‌ای نبوده و به یکباره به اندازه یک شهرستان جمعیت به آنجا انتقال میدهند و بعد از شهرداری می‌خواهد که برای آن‌ها خیابان بسازد.
عباس نژاد ادامه داد: تمامی پل‌های روگذر و زیرگذر شهر رشت با اعتبار ملی ساخته شده است و ما از نماینگان انتظار داریم که برای یک پروژه مثل ژ۵ اعتبار ملی بگیرند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر