00010 copy

تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه سال ۱۴۰۱

تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه سال ۱۴۰۱ و همچنین وصول درآمد نقدی با رشد ۱۰۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل

سید پیام جعفری‌نیا، رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رشت با اشاره به نزدیکی نوروز و فصل بهار گفت: برای اولین بار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رشت در یک اقدام ابتکار به درب منازل شهروندان رفته و ۲۰ هزار گلدان گل به آن‌ها هدیه می‌کند.

به گزارش نبض خبر به نقل از  امور ارتباطات منطقه ۵ شهرداری رشت، دکتر سید مهدی طبائی از تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه سال ۱۴۰۱ و همچنین افزایش ۵ درصدی مازاد بر بودجه پیش‌بینی بینی شده توسط منطقه ۵ شهرداری رشت خبر داد و افزود : منطقه ۵ جز مناطق کم برخوردار می‌باشد که با برنامه‌ریزی دقیق و هدف گذاری مشخص شده، موفق به تحقق کامل درآمدی نقدی تکلیفی بالغ بر ۹۷۵/۹۰۰/۶۹۹/۶۰۰ میلیارد ریال درآمد با توجه به روزهای مانده به پایان سال جاری شد.

او در ادامه افزود: این امر مهم با برگزاری جلسات فشرده و پیگیری‌های ویژه توسط کارگروه‌های تخصصی که مشتمل بر معاونت‌های مالی، شهرسازی و معماری، نواحی و تلاش کارکنان خدوم تحقق یافت.

مدیر منطقه ۵ یادآور شد: وصول درآمد نقدی با رشد ۱۰۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل محقق شده است.
دکتر طبائی در خاتمه تاکید کرد: تحقق کامل برنامه‌های درآمدی منطقه ۵ می‌تواند گامی مهم و مؤثر در راستای نگهداشت شهر و خدمت رسانی هرچه مطلوب‌تر به شهروندان باشد

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر