00010 copy

تصادف مرگبار در گیلان/ 6 نفر کشته شدند

نبض خبر؛ رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان گفت: به علت برخورد یک دستگاه اتوبوس و پراید در گیلان 6 نفر جان خود را از دست دادند.

پیمان اسدی امروز از وقوع یک فقره تصادف شدید در استان گیلان خبر داد و در همین زمینه اظهار داشت: صبح امروز 30 تیر به علت وقوع یک تصادف بسیار شدید در محور سراوان به فومن 6 نفر جان خود را از دست دادند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان برخورد اتوبوس و یک دستگاه پراید را عامل این حادثه ذکر کرد و بیان داشت: پس از این حادثه مراتب آن به اورژانس مرکز گیلان اطلاع‌رسانی شد که بلافاصله نیروهای این مرکز به محل حادثه اعزام شدند.

اسدی با اشاره به اینکه در ساعت 9 و 36 دقیقه امروز این سانحه رانندگی به مرکز اورژانس گیلان اطلاع داده شد تصریح کرد: در پی وقوع این حادثه و در راستای کمک به مصدومان 4 دستگاه آمبولانس به همراه نیروهای متخصص به منطقه اعزام شد.

وی با بیان اینکه به علت شدت تصادف هر 6 سرنشین خودروی پراید جان خود را از دست دادند خاطرنشان کرد: در حال حاضر عوامل و نیروهای جمعیت هلال احمر استان گیلان مشغول رهاسازی اجساد و قربانیان این سانحه رانندگی از خودرو پراید هستند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان با تأکید بر اینکه علت وقوع این تصادف مرگبار در دست تحقیق و بررسی است اظهار داشت: مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان در همه حال آماده امدادرسانی است و در اسرع وقت جهت انجام مأموریت‌های خود در محل حادثه حاضر می‌شود.

انتهای پیام/ http://Nabzkhabar.ir

 

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *