00010 copy

تعیین تکلیف ساخت هتل ۲۲ طبقه در گرو تشکیل و تصمیم کمیسیون ماده ۵

تعیین تکلیف ساخت هتل ۲۲ طبقه در گرو تشکیل و تصمیم کمیسیون ماده ۵
نبض خبر : سید شمس شفیعی  اظهار داشت؛ سرمایه گذار هتل ۲۲ طبقه از سال ۹۸ مذاکرات و نشستهای اولیه برای احداث هتل را آغاز کرده، اما متاسفانه تاکنون انجام این مهم محقق نشده است.
وی افزود:  علیرغم مساعدت و همراهی ادارات محیط زیست، شهرسازی و شورای ترافیک بیش از یکسال است، بدلیل تشکیل نشدن کمیسیون ماده ۵ اجرای این پروژه بزرگ و مهم که به نفع رشت و رشتوندان شریف می باشد، بلاتکلیف مانده است.
رییس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت خطاب به  مدیران بالادست و با طرح این سوال که، شهر رشت تا کنون چند پروژه با اهمیت و به گستردگی هتل ۲۲ طبقه داشته است؟ گفت: هزینه اجرای پروژه در زمان آغاز، دو هزار میلیارد تومان تخمین زده شده بود اما اجرای این پروژه مشترک بدلیل قصور و تعلل صورت گرفته در کمیسیون ماده ۵ هنوز بلاتکلیف مانده است و پروژه ای که سه سال قبل با دو هزار میلیارد تومان قابلیت اجرایی شدن داشت در شرایط فعلی به بیش از  پنج هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری نیاز دارد.
وی اضافه کرد: در همه جای دنیا با فرش قرمز  به استقبال چنین سرمایه گذارانی می روند حال آن که برآیند تمامی نشستها و جلسات تا به این لحظه نتوانسته حتی منتج به صدور مجوز برای اجرای این پروژه گردد.
وی ضمن ابراز گله مندی از وضعیت بوجود آمده و با اشاره به اینکه احداث هتل ۲۲ طبقه، موجب  ایجاد فرصت شغلی برای جمع قابل توجهی از جوانان و نیز  تقویت اقتصاد شهر خواهد داشت، اظهار داشت: شهر رشت سالهای مدیدی است که از وجود فرصتهای شغلی مناسب محروم مانده و ساخت این هتل بستر ساز فرصتهای شغلی برای جمعی آماری قابل توجهی از جوانان این شهر است و یقینا ایجاد چنین مرکزی باعث حضور گسترده گردشگران و به تبع آن توسعه و رونق هر چه بهتر اقتصادی رشت می گردد، از این رو امیدواریم با اهتمام جدی و مسولانه دستگاه های متولی، طرح مذکور هر چه سریعتر به تایید نهایی رسیده تا اهداف در نظر گرفته در آن محقق گردد.
سید شمس شفیعی در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: احداث این پروژه عظیم با توجه به ظرفیت در نظر گرفته شده جهت ایجاد پارکینگ طبقاتی با ظرفیت ۱۵۰۰ دستگاه ماشین می تواند بخش قابل توجهی از نیاز پارکینگ منطقه و خیابانهای اطراف را مرتفع و از سنگینی ترافیک بکاهد.
وی در پایان صحبتهایش اذعان داشت: با توجه به اینکه ساخت پروژه بزرگ گردشگری پارک آبی مسکن مهر که موجبات رونق گردشگری در استان می گردد نیز از تعهدات همین سرمایه گذار می باشد می باید هر چه سریعتر موانع موجود جهت اجرایی شدن هر دو پروژه برداشته شود.
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر