00010 copy

«حسن آدمیت» به عنوان سرپرست فرمانداری خمام معارفه شد

طی برگزاری مراسمی با حضور مرتضی رضایی صوفی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان، «حسن آدمیت» به عنوان سرپرست فرمانداری خمام معارفه و «اسفندیار جوشن» فرماندار سابق این شهرستان تودیع شد.

«حسن آدمیت» به عنوان سرپرست فرمانداری خمام معارفه شد

نبض خبر : مراسم تودیع و معارفه فرماندار خمام در کانون شهید حق‌شناس این شهرستان برگزار شد. در این مراسم حسن آدمیت به عنوان سرپرست فرمانداری خمام معارفه و اسفندیار جوشن فرماندار سابق این شهرستان تودیع شد.

در سوابق کاری حسن آدمیت، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان رشت، معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان آستارا، مسئول دبیرخانه هیات عالی نظارت استان، سرناظر شورای نگهبان استان، دبیر کمیته ساماندهی پهپادهای غیرنظامی استان، کارشناس و مسئول ارزیابی و پیگیری مصوبات شورای تامین استان و…دیده می‌شود.

در این مراسم مرتضی رضایی صوفی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان اظهار کرد: خمام سرزمین بزرگان است و از پتانسیل بالایی به ویژه در حوزه منابع انسانی برخوردار است.

وی با تقدیر از عملکرد اسفندیار جوشن فرماندار پیشین شهرستان خمام، تصریح کرد: در حوزه مدیریت در هر پست و مقامی که هستیم نباید خستگی داشته باشیم و باید در حد توان تلاش کنیم به ویژه در جاهایی که از ظرفیت پیشرفت برخوردار است.

رضایی صوفی تاکید کرد: خمام یکی از این شهرستان‌ها است به ویژه در حوزه گردشگری و صنعتی می‌توان کارهای بزرگی برای رونق بیش از پیش این شهرستان انجام داد.

وی افزود: فرصت خدمت محدود است لذا مدیرانی که می‌توانند در این فرصت اندک خدمات ارائه دهند باید شناسایی و به کار گرفته شوند. آدمیت از نیروهای زحمتکش و دلسوز عرصه استانداری بودند که امیدواریم در شهرستان خمام نیز مثمر ثمر باشند.

یک‌ وجب از خاک این‌شهرستان به جای دیگری داده نشده است

شکسته‌شدن سکوت اسفندیار جوشن «فرماندار سابق خمام» درخصوص شائبه تجاوز به حریم سرزمینی این‌شهرستان توسط منطقه آزاد یکی‌از حواشی مراسم معارفه سرپرست جدید فرمانداری در کانون شهید حق‌شناس بوده است.

جوشن در بخشی‌از سخنان خود با تاکید بر آنکه حقی از این‌شهرستان پایمال نخواهد شد، اعلام کرد: گفته شده‌بود درحال تغییر مرز خمام هستند و بخشی‌از فتاتو، فشتکه و … به‌واسطه احداث شهرک صنعتی شماره ۳ منطقه آزاد به بندرانزلی اضافه می‌شود.

به گزارش خمام نیوز، وی با اشاره بر آنکه «فضای مجازی و غوغاها را کنار بگذاریم» و «اینگونه نیست که هرکسی هرحرفی میزند بروم جواب بدهم»، اذعان داشت: پس‌از جلسه با استانداری و پیگیری از طریق وزارت کشور، اعلام می‌کنم که این‌مساله واقعیت نداشته و تا به این‌لحظه حتی یک‌وجب از خاک این‌شهرستان به جای دیگری داده نشده، و نخواهد شد.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر