00010 copy

تعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با شرکت‌های دانش بنیان

تعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با شرکت‌های دانش بنیان

به گزارش نبض خبر: حضور معاونین و کارشناسان برق منطقه ای گیلان در پارک علم و فناوری گیلان
علیرضا جوادی : شرکت برق منطقه‌ای گیلان این آمادگی را دارد که قرارداد‌های تحقیقاتی با شرکت‌های دانش بنیان، به منظور کاربردی شدن محصولات در صنعت برق و قابلیت ارائه به عنوان محصول تجاری، منعقد نماید.
جلسه ای با حضور معاون برنامه ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه ای گیلان به همراه کارشناسان این اداره و جمعی از مدیران عامل شرکت های فناور پارک علم و فناوری گیلان برای رفع نیاز های فناورانه برق منطقه ای گیلان در این سازمان برگزار شد.
در این نشست دکتر حاتم زاده رئیس پارک علم و فناوری گیلان ضمن ابراز خرسندی از حضور معاون و کارشناسان برق منطقه ای گیلان گفت: به منظور برطرف کردن مسائل و مشکلات اولویت‌دار استان ارتباطات خوبی با سازمان های دولتی و ارگان های وابسته استان برقرار شده تا بتوانیم برای رفع نیازهای فناورانه سازمان ها از تخصص و توامندی های شرکت های فناور بهره مند شویم.
وی افزود: پارک علم و فناوری گیلان نیز حمایت های خود را برای رفع نیازمندی های اعلام شده از سوی دستگاه های اجرایی استان با برقراری ارتباط و همچنین کنترل و نظارت بر قراردادهای دانش بنیان انجام می دهد تا شاهد رفع نیاز و مشکلات استان از طریق شرکت های فناور و دانش بنیان استان باشیم.
معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: در زمینه توانمندسازی ناوگان برق منطقه‌ای گیلان از طریق محصولات و خدمات شرکت‌های دانش بنیان استان اقداماتی با همکاری نخبگان در شرکت‌های دانش بنیان استان انجام خواهیم داد که منجر به خرید تجهیزات و استفاده از خدمات دانش بنیان شرکت های فناور شود.
علیرضا جوادی افزود: حمایت از ساخت و ارتقای دستگاه مورد نیاز این سازمان، بصورت حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در قالب قرارداد‌های خدمات مشاوره و خرید محصولات نیز از دیگر مواردی است که می توانیم انجام دهیم.
خانم دکتر میرزنده دل مدیر سرمایه گذاری و تجاری سازی پارک علم و فناوری گیلان درباره این نشست گفت: یکی از برنامه های حمایت از بازاریابی شرکت های دانش بنیان و فناور برقراری ارتباط بین سازمان ها و نهادهای دولتی و دریافت نیازمندی های ارگان ها و اعلام به شرکت های فناور و دانش بنیان برای رفع نیازهای آنها از طریق خدمات و محصولات این شرکت هاست.
وی افزود: یکی از این برنامه ها، اعلام نیازهای شرکت برق منطقه‌ای گیلان به شرکت های فناور بوده که طی این نشست نیازهای حوزه هوشمندسازی ساختمان و سامانه‌ای نظارت، کنترل بوده که برخی از شرکت های فناور پارک علم و فناوری گیلان برای رفع این نیازمندی اعلام آمادگی نمودند و در این جلسه حضور یافتند.
وی در پایان گفت: نیازمندی های اعلام شده از سوی برق منطقه ای گیلان، تجهیز ناوگان خودرویی مجهز به AVR و همچنین مجهز کردن ساختمان‌های اداری به سیستم هوشمند است که برای حصول نتیجه نهایی مقرر شد جلسات تخصصی با حضور کارشناسان هر دو طرف برگزار گردد تا منجر به عقد قرارداد برای دریافت خدمات و محصولات شرکت های دانش بنیان و فناور گردد.

حضور معاونین و کارشناسان

 

حضور معاونین و کارشناسان

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر