00010 copy

حوزه سلامت گیلان همچنان نیازمند نگاه ویژه مقام عالی وزارت

به گزارش نبض خبر به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)، دکتر ارسلان سالاری-رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دومین روز از دهه مبارک فجر با دکتر سعید نمکی-مقام عالی وزارت دیدار و گفت و گو کرد.

دکتر سالاری در حاشیه دیدار با مقام عالی وزارت بهداشت و درمان در گفت‌و گو با خبرنگار وبدا در تشریح جزئیات این نشست، اظهار کرد: ضرورت توجه وزارتخانه بهداشت به زیرساختهای عقب مانده حوزه سلامت گیلان از اصلی ترین مباحث مطروحه در نشست با دکتر نمکی بوده است‌.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تقدیر از حسن توجه دکتر نمکی- مقام عالی وزارت به مناطق کمتر توسعه یافته، افزود: خوشبختانه وزیر بهداشت نگاه ویژه ای بر توسعه زیرساختهای سلامت در کشور به جهت ارتقای خدمات کمی و کیفی  به مردم دارد.

وی با اشاره به تقدیر وزیر بهداشت از دانشگاه علوم پزشکی گیلان به جهت پیشرفت قابل توجه در اجرای طرح شهید سلیمانی، خاطرنشان کرد: گیلان هم در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا و هم در اجرای مرحله نخست طرح شهید سلیمانی در کشور جز استانهای برتر در اجرای بالای ۹۵ درصدی بود و از این رو عملکرد کادر سلامت استان مورد تحسین مقام عالی وزارت قرار گرفت.

دکتر سالاری با بیان اینکه با حمایت های وزیر بهداشت و سازمان برنامه و بودجه حوزه سلامت گیلان رشد قابل توجه‌ای داشته، تصریح کرد: پیشرفت های توسعه ای در بخش بهداشت و درمان به ویژه در افزایش تجهیزات پزشکی و سرمایه ای در گیلان محسوس بوده و قابل مقایسه با ابتدای دولت یازدهم نیست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه در این نشست نیز چندین طرح توسعه ای از بخش سلامت گیلان مطرح و پیگیری شد، گفت: در نشست امروز با دکتر نمکی به جهت نیاز مبرم استان، خواستار تسریع در اجرای طرح های عمرانی حوزه درمان از جمله اورژانس و  بیمارستان جنرال پورسینا، احداث بنای جدید بیمارستان رازی و از سرگیری دانشکده پزشکی در سایت لاکان و همچنین کلینیک های تخصصی از برنامه طرح تحول سلامت شدیم و خوشبختانه مقام عالی وزارت نیز با مطالبات گیلان هم‌نظر و هم‌عقیده هستند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *