00010 copy

خدمت‌‌رسانی شهرداری رشت در پیاده‌روی اربعین

سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت در نشست با اعضای موکب خدام العتره شهرستان رشت گفت: شهرداری رشت بر اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی تاکید زیادی دارد و در این راه از تامین منابع مالی مضایقه نمی‌کند.

به گزارش نبض خبر به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ در جلسه با اعضای موکب خدام العتره شهرستان رشت که با حضور هادی رمضانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت، معاونین و مدیران شهرداری برگزار گردید، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات این موکب در ایام ماه محرم امسال اظهار داشت: خوشبختانه امسال مراسمهای آبرومندانه‌ای توسط شهرداری رشت و موکب خدام‌ العتره شهرستان رشت برگزار شد.

سرپرست شهرداری رشت عنوان کرد: شهرداری رشت برای فضاسازی و آماده‌ کردن فضای شهر جهت مراسمات ماه محرم و صفر و سایر مناسبتهای مذهبی آمادگی دارد و کارنامه آن هم در این راستا کاملا مشخص است.
سید مجتبی خدمت بین دانا با بیان اینکه شهرداری انواع موضوعات خدمات شهری را ارائه میدهد و همه دستگاهها و نهادها از آن انتظارات ویژه‌ای دارند، تصریح کرد: اگر موکب خدام العتره برای پیشبرد برنامه‌های خود نیاز به کمک شهرداری رشت و تامین اعتبار دارد، میتواند این موضوع را به سمع و نظر شهرداری رشت برساند.
وی در پایان ابراز داشت: مشکلات مالی و اعتباری نه تنها در شهرداری رشت بلکه بسیاری از شهرداریهای دیگر شهرها را دچار مشکل کرده است اما با تمام اینها شهرداری رشت بر اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی تاکید زیادی دارد و در این راه از تامین منابع مالی لازم مضایقه نمی‌کند.
در پایان این نشست نیز هر یک از اعضای موکب خدام العتره شهرستان رشت نسبت به اعزام ماشین‌آلات، نیروی انسانی جهت نظافت، تأمین ایمنی و … به ارائه گزارش پرداختند.
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر