00010 copy

رایزنی شهردار بندر کیاشهر با سازمان بازآفرینی شهری و معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان شهرداری‌های کشور

مرتضی عاطفی شهردار بندر کیاشهر با عضو هیئت مدیره سازمان بازآفرینی شهری ایران و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور دیدار و در مورد مهم‌ترین نیازمندی‌های این شهر در بخش‌های مختلف گفت‌وگو کرد.
به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری بندر كياشهر، مرتضی عاطفی شهردار شهر بندر کیاشهر (دوشنبه، 29 آذر) در ادامه رایزنی‌های خود در تهران با «عباس شفیعی» عضو هیئت مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران و «مسعود نصرتی» معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور دیدار و پیرامون مهم‌ترین موضوعات شهر بندر کیاشهر گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

شهردار بندر کیاشهر در مورد دیدار خود با عباس شفیعی، عضو هیئت مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران و نتایج حاصله از آن ابراز داشت: در این جلسه مقرر شد شهرداری بندر کیاشهر از کمک‌ها و حمایت‌های سازمان بازآفرینی شهری ایران در محدوده بافت فرسوده شهر بندر کیاشهر برخوردار شود.

عاطفی با بیان اینکه پس از پیگیری‌های مکرر، سازمان بازآفرینی شهری ایران وعده داد در بخش تخصیص سهمیه قیر هم مساعدت‌های لازم را با شهرداری بندرکیاشهر داشته باشد افزود: مدیران بازآفرینی کشور به زودی به بندرکیاشهر سفر کرده تا ضمن بازدید حضوری، درمورد تخصیص اعتبارات آتی برای پروژه‌های بازآفرینی این شهر تصمیم گیری شده و اقدامات لازم انجام شود..

شهردار بندر کیاشهر همچنین از دیدار و رایزنی‌ خود با «مسعود نصرتی» معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور خبر داد و تصریح کرد: در این جلسه مهم‌ترین مباحث و نیازمندی‌های شهری در حوزه تخصیص اعتبارات به‌منظور اجرای پروژه‌های عمرانی و تجهیز آتش‌نشانی به ماشین‌آلات و تجهیزات به‌روز مطرح و مورد پیگیری قرار گرفت.

عاطفی با بیان اینکه معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور جهت تخصیص اعتبارات عمرانی به بندر کیاشهر دستورات مساعدی ابلاغ کرد، افزود: وی آماده همکاری با شهرداری بندر کیاشهر جهت توسعه و پیشرفت شهری است و مقرر شد با پیگیری‌های لازم بتوانیم از مساعدت سازمان شهرداری‌ها بهره‌مند شویم.

 

 

 

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر