00010 copy

رشت نه تکرار می شود و نه تکراری

نبض خبر / شهررشت با وجود مردمان شاد و خونگرم خود همیشه در یاد و خاطر مسافران و گردشگران خواهد ماند چطور می شود درجایی سفر کنید که مردمانش همیشه شاد هستند و منتظر بهانه ای اند تا این حال خوب را با دیگرهمنوعان خود تقسیم کنند را فراموش کرد. شهری که از هر گوشه و کنارش سرشار از شادی و نشاط دیده می شود. رشت نه تکرار می شود و نه تکراری، این همان شهر رویایی است که باید چند روزی دراینجا بگذرانید تا حال دلتان تغییر کند. و بعد از مدتی کوتاهی که در رشت سپری کردید تصمیم می گیرید یک روزی بارو بندیل زندگیتان را جمع کنید و مابقی روزهایی که می خواهید از زندگی بیشتر لذت ببرید را در رشت تجربه کنید. برای ماهرترین نویسنده های دنیا هم واقعا سخت است که بخواهد رشت را در چند جمله توصیف کند چرا که در این شهر آنقدر زیبایی و حال خوب هست که نمی شود توصیف کرد بلکه باید آمد، دید و این همه حال خوب را در اینجا تجربه کرد. شهری پر از آرامش با مردمانی شاد که درهرکجا باشند شادی را با دیگران تقسیم می کنند.
آب و هوای رشت آنقدر رویایی است که نمی شود گفت الان در چه فصلی از سال هستیم امروز ممکن است مانند تابستان گرم و آفتابی باشد فردا احتمالا بارانی و ابری است و روز دیگر ممکن است آنقدرهوا پاییزی باشد که باور نکنید!
اینجا رشت است شهری پر از زیبایی و اصالت. فرهنگ و تمدن انگار از اینجا شکل گرفته و به سراسر دنیا سرایت کرده است. در کجا دنیا می شود همه این حال خوب را در یک شهر جستجو کرد. شاید باور کردنی نباشد اما برای یک رشتوند بسیار سخت و دردناک است که بخواهد از رشت برای مدت طولانی و یا مهاجرت تصمیم به رفتن بگیرد. در واقع از نگاه رشتوندان وطن یعنی رشت شهری که نه تکرار می شود و نه تکراری…

نویسنده سیدرضا میرپور

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر