00010 copy

رشد 9 درصدی بازنشستگان تحت پوشش تامین اجتماعی آستانه اشرفیه در سالجاری

نبض خبر ؛

صادق پردل رئیس تامین اجتماعی شعبه آستانه اشرفیه با اعلام این خبر ، افزود : قریب به نیمی از 9739 نفر بیمه شدگان اصلی تحت پوشش در این شعبه را بیمه شدگان مشمول قانون کار در گروه اجباری با جمعیتی معادل 4784 نفر تشکیل میدهند .

وی با بیان اینکه بیش از 25 درصد بیمه شدگان اصلی با جمعیتی افزون بر 2480 نفر را بیمه شدگان اختیاری و مشاغل آزاد تشکیل میدهند اظهار داشت : 980 کارگر ساختمانی ، 237 قالیباف و فعال صنایع دستی و افزون بر 810 نفر راننده از دیگر بیمه شدگان تحت پوشش در این شعبه میباشند .

رئیس تامین اجتماعی شعبه آستانه اشرفیه با اشاره به اینکه در نیمه اول امسال ماهانه 175 مقرری بگیر بیمه بیکاری از این تعهد استفاده نموده اند خاطر نشان ساخت : بیش از 13000 نفر از افراد تحت تکفل بیمه شدگان منطقه نیز به تبعیت از بیمه شده اصلی از پوشش های مربوطه برخوردار هستند .

صادق پردل در ادامه با تاکید بر اینکه این آمار صرفا ً مربوط به شعبه آستانه اشرفیه بوده و با احتساب جمعیت تحت پوشش در بندرکیاشهر ، تعداد بیمه شدگان اصلی شهرستان به حدود 14000 نفر میرسد افزود : در مجموع قریب به 43500 نفر از جمعیت شهرستان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارد که از این تعداد ، نزدیک به 30000 نفر مربوط به آستانه اشرفیه و بقیه در حوزه بندرکیاشهر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در حال حاضر 3340 پرونده مستمری در این شعبه فعال است اذعان داشت : در مجموع افزون بر 4000 نفر مستمری بگیر از تعهدات بلندمدت تامین اجتماعی در آستانه اشرفیه استفاده مینمایند که بازنشستگان با 2300 نفر بیشترین گروه را داشته و بازماندگان نیز با بیش از 1550 نفر در قالب 875 پرونده فوتی در ردیف دوم قرار دارند .

رئیس تامین اجتماعی شعبه آستانه اشرفیه با اشاره به وجود 168 مستمری بگیر ازکارافتاده تحت پوشش ، افزود : تعداد بازنشستگان با افزایش 193 نفر در پنج ماهه اول امسال از رشد 9 درصدی برخوردار بوده است و بازماندگان و ازکارافتادگان نیز به ترتیب 5 و 14 درصد افزایش یافته اند .

رشد بازنشستگان تامین اجتماعی آستانه اشرفیه

 رشد بازنشستگان تامین اجتماعی آستانه اشرفیه

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *