00010 copy

رویداد سرمایه گذاری به میزبانی پارک علم و فناوری گیلان برگزار شد

نبض خبر: این رویداد با هدف بستر سازی و راهبری فرآیند سرمایه گذاری خطرپذیر و با مشارک شرکت پیشگامان امین سرمایه پاسارگاد (شناسا) از سوی واحد سرمایه گذاری و تجاری سازی پارک علم و فناوری گیلان برگزار شد.

حضور شرکت پیشگامان امین سرمایه پاسارگاد (شناسا)، و مرکز نوآوری مهندسی و ساخت شناسا(بیلدزآپ)، و با حضور مدیران شتاب‌دهنده تریگ آپ، و جمعی از بازیگران اکوسیستم نوآوری استان و نیز شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری گیلان و تیم های صاحب ایده، در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد.

 

در این رویداد 2 روزه 6 شرکت فناور در حوزه های ساختمان و فناوری اطلاعات و ارتباطات به ارائه طرح خود پرداختند.

 

دکتر مرجان میرزنده دل مدیر سرمایه گذاری و تجاری سازی در این باره گفت: با توجه به نیاز شرکت های فناور برای توسعه کسب و کار آنها و در راستای توان افزایی صاحبان ایده و فناوری، این رویداد

با همکاری و مشارکت شرکت پیشگامان امین سرمایه پاسارگاد (شناسا) و شرکت های سرمایه گذاری تریگ آپ و بیلدزآپ و با هدف جذب سرمایه و همچنین تقویت و توان‌افـزایـی از طریق شبکه سازی برگزار شد.

 

وی افزود: در این رویداد، 6 تیم از شرکت ها و استارت آپ ها به ارائه آخرین دستاوردها و محصولات خود در حوزه های تخصصی از جمله فناوری اطلاعات و صنعت ساختمان پرداختند. همچنین فرصتی فراهم شد تا صاحبان فناوری علاوه بر معرفی کسب و کار خود، بتوانند از نظرات و پیشنهادات کارشناسان و مدیران شرکت های سرمایه گذاری بهره مند شوند.

 

لازم بذکر است در این رویداد علاوه بر حضور مدیران شرکت شناسا و شرکت های سرمایه گذاری تریگ آپ و بیلدزآپ برخی از کارشناسان خبره حوزه سرمایه گزاری نیز بصورت آنلاین در این رویداد حضور داشتند و به برخی از پرسش ها پاسخ دادند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر