00010 copy

آینده سراوان با حل مسئله پسماند، بسیار زیبا و بعنوان قطب گردشگری قابل تصور است

به گزارش نبض خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رشت، مهندس کیا عاشوری صبح روز چهارشنبه در جلسه مدیریت پسماند شهرستان رشت با محوریت بررسی مشکلات دهستان سراوان که با حضور مدیران کل بنیاد مسکن، راهداری و حمل و نقل جاده ای، مدیر کل امور روستایی استانداری گیلان، قائم مقام شرکت آب و فاضلاب گیلان، مدیران شهرستانی و رییس شورا و دهیار روستای سراوان در محل فرمانداری رشت برگزار شد، اظهار کرد: ساماندهی و بهسازی زباله سراوان در اولویت قرار دارد.

وی با تاکید بر لزوم حرکت کاربردی در حوزه پسماند سراوان، افزود: اقدامات کارشناسانه، دانش پایه و کاربردی در ساماندهی پسماند سراوان اثرگذار است.

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به مشکلات زیرساختی در دهستان سراوان، بیان کرد: پروژه های مختلف آسفالت در داخل دهستان و محورهای مواصلاتی توسط بنیاد مسکن و اداره کل راهدری در حال انجام است که باید به سرانجام برسد.

عاشوری با تاکید بر اینکه تعهدات دستگاه های اجرایی در حوزه سراوان تا حصول نتیجه پیگیری و مطالبه می شود،

گفت: حسب دستور استاندار محترم که پیگیری جدی در حوزه سراوان دارند، تمامی امورات در این حوزه بایستی طبق زمانبدی مشخص پیش برود و برای مردم عزیز سراوان ملموس باشد، در این رابطه هیچگونه عذری در پیشبرد امورات قابل پذیرش نیست.

وی با بیان اینکه برای حل مسئله سروان عزم ملی وجود دارد، افزود: آینده سراوان با حل مسئله پسماند بسیار زیبا، جذاب و بعنوان قطب گردشگری قابل تصور است.

سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر حل مشکل برق سراوان، بیان کرد: با همت شرکت برق اقدامات خوبی در حوزه پوشش سراسری اجرای طرح کابل خودنگهدار صورت پذیرفته و تلاش بر این است که این طرح بصورت کامل در سراوان انجام و به بهره برداری برسد.

عاشوری با تاکید بر اینکه مشکل آب شرب سراوان بایستی در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف شود، گفت: اقدامات در حال انجام و صورت گرفته سراوان به مردم انتقال داده شود.

ساماندهی و بهسازی زباله سراوان

ساماندهی و بهسازی زباله سراوان

ساماندهی و بهسازی زباله سراوان

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر