00010 copy

شركت برق منطقه ای گیلان در آماده باش كامل می باشد

نبض خبر : بهمن داراب زاده مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: این جلسه به منظور هم افزایی و تاکید مضاعف در خصوص آمادگی بیشتر و برنامه ریزی برای زمستان پیش رو می باشد تا بتوانیم این فصل سرد سال را با موفقیت پشت سر بگذاریم.
وی افزود: اگرچه آمادگی لازم وجود دارد و برنامه ریزی ها، تقسیم کار برای اکیپ های عملیاتی و احصا تجهیزات، ماشین آلات و ادوات انجام شده، اما نکته ای که نباید از آن غافل شویم این است که هر بحرانی، شرایط و ویژگی های خاص خود را دارد و در واقع منحصر به فرد است و باید با جان و دل و به صورت جهادی با بحران ها مقابله کنیم تا شرایط را به شرایط عادی تبدیل کنیم و جا نمانیم.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: خوداتکایی در مهار بحران ها، اصلی ضروری و مهم است که نباید از آن چشم پوشی کرد. باید تکیه بر داشته ها و توانایی های خود کنیم تا غافلگیرنشویم. در بحران ها، هر ارگان و مجموعه ای مشغول به حل مشکلات حوزه خودش می باشد و لذا ابتدا می بایست بگونه ای برنامه ریزی گردد تا رسیدن گروه های امدادی و کمک رسان اقدامات اولیه صورت پذیرد.
داراب زاده گفت: به مانند سنوات قبل، مسیرهای اضطراری دسترسی به پست ها و نقاط حساس شرکت به ادارات ذیربط اعلام شود تا در مواقع بحرانی و بارش های سنگین برف این مسیرها بازگشایی و امکان دسترسی فراهم گردد.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به اجرای طرح های اضطراری،گفت: انتظار می رود به مانند گذشته، طرح های اضطراری افزایش ظرفیت ها در بخش خطوط و پست ها بر اساس مطالعات دقیق و علمی اجرا شود تا بتوانیم در اسرع وقت مشکلات را به حداقل برسانیم. اگر چه این طرح ها پروژه های موقتی برای به حداقل رساندن مشکلات است و با بهتر شدن شرایط، طرح های مهم و اصلی باید اجرایی و عملیاتی شوند.
داراب زاده گفت: بطور جد مبحث سرقت تجهیزات خطوط برق پیگیری شود و برای مقابله با آن از پایگاه های محلات و بسیج شهرستان ها کمک گرفته شود. همچنین بازدید از خطوط برق بطور مستمر توسط واحد های مربوطه انجام شود تا بتوانیم در ترمیم نبشی ها و یا جایگزین کردن آنها به موقع اقدام لازم را انجام دهیم و غافل نمانیم.

 

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر