00010 copy

شهردار رشت: آتش نشانان مدافعان تلاشگر سلامت شهروندان هستند

نبص خبر؛ دکتر ناصر حاج محمدی به منظور بررسی و نظارت بر کار خدمت رسانی به شهروندان شهر باران در روزهای شیوع ویروس کرونا امروز دوشنبه یازدهم فروردین ماه ۱۳۹۹ از ایستگاه شماره ۱۳ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت بازدید کرد.

در جریان این بازدید شهردار رشت با فرمانده، آتش نشانان و پرسنل این ایستگاه آتش نشانی به گفت وگو پرداخت و از نزدیک خواسته ها و نیازهای آنها را مورد بررسی قرار داد.

وی گفت: شهرداری رشت و شهروندان این شهر قدردان فرزندان خود در سازمان آتش نشانی هستند که به طور شبانه روزی برای سلامت، آسایش و رفاه آنها تلاش می کنند.

دکتر حاج محمدی خاطر نشان کرد: در روزهایی که بسیاری از کارمندان، کارگران و مردم به دلیل شیوع ویروس کرونا در خانه های خود هستند، آتش نشانان سختکوش علاوه بر خدمات همیشگی در زمینه ضدعفونی و گندزدایی شهر نیز فعالیت می کنند و خدمات این تلاشگران مضاعف شده است.

وی کار طاقت فرسا و سنگین، دوری از خانواده و در معرض خطر ابتلای به ویروس بودن را از سختی های کار آتش نشان شهر باران دانست و گفت: شهروندان شهر باران به خوبی از خدمات رسانان بخش سلامت قدردانی و قدرشناسی می کنند.

شهردار رشت سپس دفتر یادگاری این ایستگاه آتش نشانی را به رسم یادبود امضا کرد و برای همه آتش نشان توفیق و سلامت در راه سخت خدمت به جامعه آرزو نمود.

انتهای پیام/http://Nabzkhabar.ir

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *