00010 copy

از همه ظرفیت ها در راستای رونق شهرک های صنعتی بهره می گیریم

به گزارش نبض خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ مهندس علی فتح اللهی در دیدار با مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان با تبریک انتصاب مهندس فریبرز  سعیدی کیا به عنوان مدیر عامل جدید شرکت شهرکهای صنعتی، تاکید کرد: شرکت شهرکهای صنعتی نقش محوری تعیین کننده ای در تحقق شعار جهش تولید و رفع معضل بیکاری دارد. شهرک های صنعتی
وی با بیان اینکه بسیاری از دغذغه های ما در حوزه اجتماعی به موضوع بیکاری برمیگردد، تصریح کرد: در صورتی که از فرصت های موجود به ویژه در حوزه صنعت و تولید به درستی استفاده شود با اشتغالزایی برای جوانان، بسیاری از دغدغه های اجتماعی به حداقل می رسد.
فرماندار رشت با ابراز امیدواری در خصوص پویایی شرکت شهرکهای صنعتی و انجام کارهای ماندگار با حضور مدیرعامل جدید، گفت: فرمانداری رشت  از همه ظرفیت خود در  راستای کمک به رونق شهرکهای صنعتی استفاده می کند.
فریبرز سعیدی کیا مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان نیز در این دیدار با بیان اینکه توسعه شهرک های صنعتی از اهداف این شرکت محسوب می شود، افزود: در راستای کمک به رونق صنعت، راه اندازی شهرکهای صنعتی در سطح بخش های شهرستان رشت در دستور کار قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه حوزه شهرستان رشت هم به لحاظ اشتغال و هم به عنوان اجتماعی بسیار حائز اهمیت است، تاکید کرد: شرکت شهرک های صنعتی از ظرفیت های خود در راستای اشتغالزایی و حمایت از صنایع کوچک استفاده می کند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان، توسعه پایدار و حفظ محیط زیست را از دیگر اهداف مهم این شرکت برشمرد و خاطر نشان کرد: راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی سپیدرود از جمله اولویت های شرکت در این خصوص تلقی می شود که خوشبختانه در رایزنی با مقامات کشوری، علاوه بر اعتبارات قبلی، یک میلیارد تومان جهت تکمیل و راه اندازی این پروژه اختصاص یافت.
شهرک های صنعتی
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *