00010 copy

عدم تحقق ردیف های اعتباری شورای شهرستان رشت

نبض خبر : مجید عزیزی رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت از محدودیت بودجه‌های در نظر گرفته شده برای فعالیت شورای شهرستان و تحقق نیافتن آن خبر داد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت پیش از ظهر یکشنبه در جلسه شورای شهرستان رشت با اشاره به اینکه بودجه‌های در نظر گرفته شده برای فعالیت شورای شهرستان بسیار محدود است، گفت: متأسفانه ردیف اعتبار محدود نیز تحقق نمی‌یابد.

مجید عزیزی به عدم فعالیت مطلوب شورای شهرستان رشت در ادوار گذشته اشاره کرد و افزود: با پیگیری‌های قانونی به دنبال این هستیم که برای رفع مشکلات، بودجه شورای اسلامی شهرستان رشت افزایش یابد.

وی ضمن تشکر از شهردار رشت برای فراهم نمودن مکان و تجهیزات جانبی لازم برای شورای اسلامی شهرستان رشت، گفت: شوراهای شهر و روستا می‌توانند مشکلات و موانع پیش رو جهت خدمات رسانی به شهروندان را از طریق شورای اسلامی شهرستان رشت پیگیری نمایند.

عزیزی از نمایندگان مجلس شهرستان رشت درخواست کرد که پیگیر مشکلات اعضای شورای اسلامی بخش‌های مختلف این شهرستان باشند و ادامه داد: شورای اسلامی شهرستان به دنبال تحقق مطالبه گری های مردمی است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت تأکید کرد: رفع مشکلات موجود و بروکراسی اداری مستلزم همکاری و وحدت رویه همه دستگاه‌های اجرایی است

 

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر