00010 copy

قتل پسر نوجوان به دست سه دوست

قتل پسر نوجوان به دست سه دوست

به گزارش نبض خبر ، یک سال قبل درگیری میان چهار پسر در خیابان سهروردی تهران به پلیس گزارش شد. بررسی اولیه نشان داد مقتول نوجوانی به نام آرتین است که به دست چهار نوجوان دیگر زخمی شده است.

آثار بریدگی‌های متعدد روی بدن پسر نوجوان نمایان بود و او در راه انتقال به بیمارستان جان سپرد. پس از آن ماموران پلیس برای ردیابی عامل یا عاملان جنایت به پرس‌و‌جو از شاهدان مشغول شدند.

در بررسی‌ها روشن شد آرتین در درگیری با سه دوستش به نام‌های دانیال، باربد و مسعود از پا درآمده است.

به این ترتیب سه پسر نوجوان ردیابی و بازداشت شدند و به درگیری خونین با قربانی اعتراف کردند.

در حالی که پزشکی قانونی آثار ۵۲ بریدگی روی بدن قربانی را تایید کرده بود برای سه پسر نوجوان کیفرخواست صادر و پرونده‌شان به منظور رسیدگی به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران، که ویژه رسیدگی به جرائم اطفال است، فرستاده شد.

در ابتدای جلسه اولیای دم درخواست قصاص را مطرح کردند. پدر و مادر مقتول اعلام کردند از مرگ فرزندشان چنان داغدار هستند که می‌دانند غم از دست دادن چقدر می‌تواند سنگین و غیرقابل تحمل باشد. آنها گفتند درخواست قصاص دارند اما اگر دادگاه قصاص را مقدور ندانست اصراری بر آن ندارند و حاضر به دریافت دیه هستند تا داغی که آنها تحمل می‌کنند بر دل والدین متهمان ننشیند.

سپس متهمان یک به یک از خود دفاع کردند.

حسادت می‌کردیم
دانیال گفت: ما با آرتین دوست بودیم اما او رفتارهایی داشت که همیشه به او حسادت می‌کردیم. ما دل خوشی از او نداشتیم. آخرین بار سر موضوع بچگانه‌ای با هم دعوا کردیم و او به ما فحاشی کرد. به همین خاطر من و باربد و مسعود با چاقو به جانش افتادیم.

باربد و مسعود نیز حرف‌های همدست‌شان را تایید و به مشارکت در کشتن آرتین به خاطر حسادت اعتراف کردند.

آنها که حالا ۲۰ سال دارند در دادگاه ابراز پشیمانی کردند و گفتند نمی‌دانند هر کدام چند ضربه به قربانی زده‌اند اما از قتل او پشیمان هستند.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به اینکه متهمان هنگام وقوع جرم زیر ۱۸ سال داشتند، هر یک از آنها را به پرداخت دیه محکوم کردند. متهمان همچنین به خاطر ضربات غیرمنتهی به فوت به پرداخت دیه و هر کدام به سه سال زندان محکوم شدند.

قتل پسر نوجوان به دست سه دوست

منبع‌: اعتماد آنلاین

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر