00010 copy

اهداء ۱۲۰۰ بسته حمایتی، معیشتی و بهداشتی به ارزش ۳۲۰ میلیون تومان توسط خیرین صومعه سرا با هماهنگی جمعیت هلال احمر به افراد کم برخوردار

به گزارش نبض خبر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از اهداء ۱۲۰۰ بسته حمایتی معیشتی و بهداشتی توسط خیرین صومعه سرا با هماهنگی جمعیت هلال احمر به افراد کم برخوردار شهرستان خبر داد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به تامین بسته های حمایتی و معیشتی از سوی خیرین بیان کرد: ۱۲۰۰ بسته حمایتی ،معیشتی و بهداشتی هرکدام به ارزش ۳۰۰ هزار تومان به افراد کم برخوردار روستاهای صومعه سرا اهداء شد.

ولی پور ضمن اشاره به ارزش کمک های جمع آوری شده اظهار کرد: ارزش ریالی هریک از بسته ها ۳ میلیون ریال در مجموع به ارزش ۳۲۰ میلیون تومان می باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ضمن اشاره به اقلام مذکور اذعان داشت: اقلام این بسته ها شامل رب گوجه فرنگی، شکر، قند، پیاز، سیب زمینی، برنج، روغن، لوبیا، عدس، پنیر، سویا، مرغ، خرما، ماکارونی، الکل، مایع و ژل ضدعفونی، بروشور بهداشت و بسته های فرهنگی می باشد که به همت خیّرین و جمعیت هلال احمر شهرستان تامین شده است.

ولی پور تصریح کرد: ۸۰۰ بطری ۱/۵ لیتری ضدعفونی سطوح و ۸۰۰ بطری ۲۵۰ cc ضدعفونی دست ها هم جدای از بسته های فوق از صبح پنجشنبه در سه روستای شهرستان بین کلیه خانوارها توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان اولویت توزیع این اقلام را با خانواده های نیازمند آسیب دیده در بحران اخیر که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند، دانست و خاطرنشان کرد: خانواده ها توسط معتمدین محلی معرفی شده و با تجمیع لیست ها در فرمانداری شهرستان، اقلام حمایتی بر اساس کد های ملی ثبت شده توزیع شده است.

شایان ذکر است: در بسیاری از شعب هلال احمر، داوطلبان جمعیت در شرایط بحران اخیر اقدام به جمع آوری کمک از بین خیرین نموده و کمک های جمع آوری شده را در قالب بسته های حمایتی و بهداشتی بین خانوارهای کم برخوردار توزیع می کنند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *