00010 copy

مزایده عمومی خودرو در تامین اجتماعی لوشان برگزار می گردد

به گزارش نبض خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، اداره اجراییات این مجموعه به استناد فصل هشتم آئین نامه اجرائی ماده 50 قانون تأمین اجتماعی مصوب 1355 در نظر دارد یکدستگاه خودرو، بنز تک به پلاک شماره ایران 46 725 ع31 متعلق به شهرداری لوشان را از طریق مزایده عمومی و با شرایط ذیل بفروش برساند.

1- شش دانگ خودرو به مشخصات بنز تک مدل 1381 به قیمت کل 12،500،000،000 ریال (یک میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان) متعلق به شهرداری لوشان

2- خودرو در اجاره‏/ رهن نمی‌باشد و به همین صورت واگذار می‌گردد.

3- شرکت کنندگان در مزایده می‌توانند پیشنهادهای خود را تا پایان وقت مزایده مورخ 1402/5/21به واحد اجرائیات شعبه به نشانی گیلان شهرستان رودبار-لوشان – خ امام خمینی – تامین اجتماعی تحویل نمایند. به پیشنهادهایی که بعد از موعد مقرر رسیده باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

4- مزایده راس ساعت 9 لغایت 12 صبح روز شنبه مورخ 1402/5/21 در محل واحد اجرائیات شعبه لوشان به نشانی گیلان شهرستان رودبار_ لوشان خ امام خمینی_ سازمان تامین اجتماعی برگزار و پیشنهادهای واصله باز و قرائت خواهد شد. حضور پیشنهاد دهندگان در زمان مزایده الزامی بوده و متقاضیان می توانند در ساعت برگزاری مزایده حضور یافته و پیشنهادات خود را ارایه نمایند.

5- پرداخت بدهی های مربوط بدهی‌های مالیاتی و عوارض شهرداری و … بر عهده برنده مزایده است.

6- برنده مزایده شخصی است که بالاترین قیمت را در بین قیمت های پیشنهادی که بالاتر از قیمت پایه کارشناسی باشد ارائه دهد.

7- برنده مزایده مکلف است در روز برگزاری مزایده، نسبت به واریز ده درصد از قیمت پیشنهادی خود به صورت نقد به حساب سازمان و یا در قالب چک تضمین شده بانکی اقدام نماید و باقیمانده مبلغ را حداکثر ظرف سه روز به حساب سازمان واریز نماید. در صورتی که خریدار در روز مزایده نسبت به واریز ده درصد اقدام نماید، لیکن ظرف سه روز از پرداخت باقیمانده مبلغ خودداری کند، مبلغ ده درصد واریز شده ضبط خواهد شد.

8- بدهکار می تواند خود نیز در مزایده شرکت نماید.

9- مباشرین فروش، کارمندان سازمان، ارزیاب دادگستری، نمایندگان دادسرا و یا نیروی انتظامی حق‌ شرکت در مزایده را به صورت مستقیم یا غیرمستقیم ندارند.

10-متقاضیان می توانند جهت بازدید از اموال موضوع مزایده از ساعت 9 تا 11همه روزه بجز ایام تعطیل به واحد اجراییات شعبه لوشان مراجعه نمایند.

مزایده عمومی خودرو در تامین اجتماعی لوشان برگزار می گردد

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر