00010 copy

مسیر ارتباطی ۷۷ روستای استان گیلان مسدود است

نبض خبر : فریبرز مرادی با بیان اینکه در حال حاضر راه‌های فرعی و اصلی استان گیلان باز است، اظهار کرد: محور اسالم به خلخال به دلیل کولاک شدید مسدود شده و در تلاش هستیم که این محور نیز طی روزهای آتی بازگشایی شود.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در این محور به بیش از یک متر رسیده است، گفت: علاوه بر این محور، محور پونل به خلخال نیز طی ماه‌های گذشته به دلیل نبود ایمنی مسدود شده بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به بسته شدن راه بیش از ۲۰۰ روستای گیلان طی بارش‌های اخیر، افزود: تلاش همکاران ما برای بازگشایی راه ۷۷ روستا ادامه دارد و امیدواریم طی چند روز آینده این مسیرها بازگشایی شود.

وی تصریح کرد: طی چند روز اخیر ۸۶۰ کیلومتر از راه‌های استان گیلان معادل ۵ میلیون و ۱۶۰ هزار و ۵۲۰ متر مکعب برف روبی شده است.

مرادی از مردم خواست که از ترددهای غیر ضرور در راه‌های استان خودداری کنند و بیان کرد: در صورت لزوم همراه داشتن زنجیر چرخ برای ترددها ضروری است.

وی تاکید کرد: از مردم درخواست داریم که در صورت نیاز به تردد، از سامانه ۱۴۱ در خصوص وضعیت راه‌ها و جاده‌ها مطلع شوند و همکاران ما به صورت شبانه روزی پاسخگوی مسافران هستند.

 

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر