نبض خبر: در راستای تداوم ارتباط مستقیم و چهرهبهچهره با شهروندان، دیدار هفتگی مردمی فرماندار شهرستان رشت با حضور جمعی از مراجعان در دفتر فرمانداری برگزار شد.
به نقل از پایگاه اطلاعرسانی فرمانداری شهرستان رشت، در این دیدار که مطابق با برنامه هفتگی و در راستای تکریم ارباب رجوع برگزار میشود، فرماندار رشت به صورت مستقیم به مسائل، مشکلات و درخواستهای مراجعان رسیدگی کرد و دستورات لازم را برای پیگیری و حل مشکلات آنان صادر نمود
موضوعات مطرحشده از سوی شهروندان در این جلسه عمدتاً در حوزههای خدمات شهری، اشتغال، مشکلات معیشتی، درخواستهای عمرانی و مسائل مرتبط با دستگاههای اجرایی بود که با دقت و توجه از سوی میرغضنفری مورد بررسی قرار گرفت.
ملاقات مردمی فرماندار رشت بهصورت منظم هر سهشنبه در محل دفتر ایشان برگزار میشود و شهروندان میتوانند به صورت حضوری مسائل خود را مطرح کنند.