00010 copy

ناوگان خودرویی سازمان عمران مجهز به GPS شد/ از این پس فعالیت ماشین آلات رصد و پایش می شود.

به گزارش نبض خبر به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت ، پیمان پارسا با اعلام هوشمندسازی ماشین آلات حسب دستور سرپرست شهرداری رشت گفت: برای نخستین بار و در راستای بررسی دقیق عملکرد خودروهای سازمان عمران و همچنین بررسی روزانه وضعیت فنی، خودروهای راهسازی سازمان عمران به دستگاه ردیاب (GPS) آفلاین و آنلاین مجهز گردید.
سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، با اشاره به برنامه های کوتاه مدت برای ارتقای ناوگان خودرویی سازمان عمران اضافه کرد: در راستای برنامه های اجرایی سازمان عمران، در گام نخست، برنامه جامع مدیریت کارکرد، تعمیرات و نگهداری ماشن آلات راه اندازی شد.
پیمان پارسا افزود: سازمان عمران با بررسی و نیاز سنجی های فنی در بخش تامین زیرساخت ها در اجرای پروژه های عمرانی، با راه اندازی این نرم افزار، اهداف بلندمدتی را دنبال می کند.
وی یادآور شد: بررسی و نیاز سنجی به موقع و صحیح تامین قطعات خودرویی به منظور جلوگیری از هدر رفت هزینه های اضافی، تامین، نگهداری و حفظ وضعیت مطلوب دستگاه های عمرانی و مدیریت تخلفات و تصادفات مدیریت هوشمند شده است.

پارسا در ادامه افزود: انبار داری و کنترل مطلوب ورودی و خروجی مصالح، ثبت مستندات و شناسنامه تجهیزات و کارکرد هر خودرو، مدیریت کیفیت کارکرد ماشین آلات و پرسنل، مدیریت مسیرها و تردد و ماموریت ماشین ها، مدیریت سوخت، بارگیری و تخلیه معادن نیز از مزایای هوشمندسازی می باشد.
پارسا با اشاره به هوشمندسازی ناوگان خودرویی اظهار داشت : پس از نصب و تامین زیرساخت های نرم افزاری و نیروی انسانی، برای اجرا و تحقق مدیریت جامع کارکرد و هزینه های ماشین آلات سازمان عمران، پروژه تجهیز کلیه ماشین آلات فنی و عمرانی این سازمان نیز به ردیاب اجرا شد و کلیه ماشین آلات فنی به دستگاه های GPS مجهز گردیده و با قابلیت کارکرد اتصال به نرم افزار جامع مدیریت، فاز اجرایی هوشمندسازی و کنترل پروژه ها آغاز می شود.
پارسا ابراز امیدواری کرد، با اجرای این طرح که برای نخستین بار به مرحله اجرا درآمده، بتوان با سرعت بیشتر و کیفیت مطلوب تری به شهروندان خدمت رسانی شود.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر