00010 copy

ناگفته های نیمه پر لیوان عملکرد عباسی !

اختصاصی نبض خبر در سال های اخیر با نوعی بی اخلاقی درحوزه مطالبه گری از عملکرد مدیران روبرو هستیم این پدیده مختص به دوره خاصی نبود و با فراز و فرود جریانات سیاسی و رسانه ای همواره همراه بوده است. در این بین میتوان به نوع عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی اشاره نمود در این میان از استاندار به عنوان عالی ترین مقام اجرایی در استان یاد کرد که در این راستا از دوره های گذشته استانداران اسبق تا حال را مصداق عینی این موضوع دانست .
علی ایحال با توجه به نوع عملکردی و رویکرد دولت در گیلان به دور از قضاوت غیرمنصفانه به نیمه پر لیوان عملکرد بیش از دو ساله اسدالله عباسی به عنوان استاندار توجه کرد.
اقدامات موثر عباسی در رفع مشکل پسمانداستان و دفع زباله در سراوان بعد از حدود۴۰ ساله !
اقدامات میدانی و آنی به همراه پشتوانه علمی همچون تفکیک زباله از مبدا یعنی درب منازل تا احداث سایت زباله سوز و همچنین تکمیل پروژه راه آهن و آزادراه قزوین به رشت و ….

این موارد تنها بخشی از مواردی بود که کمتر کسی جرات ورود به آن را پیدا میکرد. معضلات اجتماعی که سالیان طولانی مردم گیلان دست به گریبان آن بودند اما عباسی تن را به آب زد. شنا کردن در دریای متلاطم و عدم همراهی مدیران و کارشکنی های درون سازمانی روند به ثمر نشستن امورات و بهره مندی گیلانیان را با زمان بیشتری همراه کرد اما نمی توان منکر اقدامات زیر بنایی و شجاعانه عباسی در ساخت امور زیر بنایی شد.

در مجموع برای بررسی عملکرد مدیران بهتر است نیمه پر لیوان را مدنظر قرار داد و امید و انگیزه مردم به عنوان ناظر اصلی هویدا نمود و از سیاه نمایی و اخلاق غیر حرفه ای برای دستیابی به منافع شخصی و گروهی پرهیز کرد.
به نظر میرسد عباسی بعنوان استاندار بومی در مدت مدیریت خود توانسته نمره مثبتی را اخذ نماید.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر