00010 copy

هشدار سازمان هواشناسی: سرمای شدید در راه است

🔹نبض خبر : مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: یکشنبه در اردبیل و گیلان و دوشنبه در مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی، کاهش دمای ۶ تا ۸ درجه‌ای رخ می‌دهد.

🔹مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: یکشنبه در اردبیل و گیلان و دوشنبه در مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی، کاهش دمای ۶ تا ۸ درجه‌ای رخ می‌دهد.

🔹صادق ضیائیان گفت: شنبه بارش در برخی مناطق خوزستان، اصفهان، مرکزی، چهارمحال‌وبختیاری، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز شامل استان‌های قزوین، البرز و تهران تداوم دارد . یکشنبه نیز در شمال‌غرب، برخی مناطق غرب و ارتفاعات البرز، بارش پراکنده مورد انتظار است.

🔹به گفته مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی، روز یکشنبه با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر، بارش همراه با وزش باد در استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران آغاز می‌شود.

🔹او می گوید: دوشنبه بارش در سواحل شمالی تشدید می‌شود. سه‌شنبه نیز در شمال‌غرب، برخی مناطق غرب، استان‌های مازندران، گیلان و خراسان‌شمالی بارش پیش‌بینی شده است که بارندگی‌ها در مناطق مرتفع و سردسیر به شکل برف است.

🔹ضیائیان گفت: برای یکشنبه در اردبیل و گیلان و دوشنبه در مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی، کاهش دمای ۶ تا ۸ درجه‌ای پیش بینی می شود.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر