00010 copy

وحدت فکری حوزه و دانشگاه ، منشأ تحولات در نظام جمهوری اسلامی بوده است

نبض خبر : دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با صدور پیامی،  فرا رسیدن روز وحدت حوزه و دانشگاه را گرامی داشت.
وحدت به‌عنوان رکن هم‌افزا و بالنده جوامع بشری به‌ویژه در تاریخ  انقلاب اسلامی ایران،  نقش بسزایی داشته است و دو قشر روحانیت و دانشگاهی پیشگام این حرکت عظیم بوده‌اند.
بی تردید دو قشر اندیشمند، فاضل و فرهیخته دانشگاهی و روحانیت به‌عنوان دو پایگاه فکری و اندیشه‌، پیوسته منشأ تحولات بنیادین در نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند.
استمرار وحدت رویه بین نخبگان دانشگاهی و روحانیت، حرکت‌های مهم فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در جامعه را توسعه داده و علاوه بر آن در حفظ فرهنگ اصیل ایرانی- اسلامی در مقابل هجمه‌ها و اندیشه‌های تفرقه‌افکن بیگانگان تأثیرگذار بوده  و  پیوسته، اقتدار و اتحاد را در لایه‌لایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه در بین عموم مردم نمایان کرده است.
این‌جانب ضمن گرامی داشت روز وحدت حوزه و دانشگاه، از  تلاش و زحمات  ارکان فعال در این دو مجموعه ارزشمند بویژه دانشگاهیان و روحانیون علوم پزشکی گیلان قدردانی نموده، از ایزد منان، توفیق روز  افزون  برای همگان آرزومندم.
دکتر ارسلان سالاری
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر