00010 copy

ظهر امروز در رشت، پدری فرزند خود را با چاقو مجروح کرد

اختصاصی نبض خبر : ظهر امروز در محله ملاعلی محمد سبزه میدان یکی از محله های قدیمی رشت در پی جدال لفظی، پدری با چاقو فرزند خود را مجروح و روانه بیمارستان کرد.

از صحبت های اهالی محل اینطور می توان برداشت کرد که اختلافات خانوادگی منشاء جدال پدر و فرزندش بوده و در نتیجه منجر به اقدام به  درگیری و در پی آن حمله با چاقو گردید.هنوز از سرنوشت فرزند حادثه دیده خبری در دسترس نیست اما وخامت حال وی باعث شد تا اورژانس گیلان در محل حاضر شود.

اهالی محل رفتار اجتماعی این خانواده را آرام و به دور از تنش عنوان کردند اما بد نیست به همین بهانه اشاره ای به وضعیت نامناسبی که حضور برخی از الوات و معتادین متجاحر در محدوده چمارسرا تا حوالی پیرسرا و کوچه پس کوچه های اطراف مسجد ملاعلی محمد سبزه میدان ایجاد کرده اند داشته باشیم. حضور این افراد آن هم در یکی از قدیمی ترین محلات رشت که معرف و بیانگر بافت تاریخی شهر بوده و محل عبور و مروری برای خانواده ها و نوامیس مردم است به دور از فرهنگ غنی گیلانی به نظر می آید. لذا از فرماندهی محترم انتظامی استان گیلان انتظار می رود با ورود جدی تر به حفظ نظم و امنیت این محدوده بیشتر پرداخته و از بروز درگیری احتمالی و ایجاد خسارات جانی، مالی و فرهنگی جلوگیری نماید.

منبع‌: نبض خبر

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر