00010 copy

پست ٦٣.٢٠ کیلوولت سنگر برق دار می شود

مدیرعامل برق منطقه ای گیلان از اتمام عملیات اجرایی و آماده برق دار شدن پست ٦٣.٢٠ کیلوولت سیار بخش سنگر شهرستان رشت خبر داد و گفت: با بهره برداری از این طرح، شاهد افزایش پایداری و کیفیت برق مشترکان در شهر سنگر خواهیم بود.

پست ٦٣.٢٠ کیلوولت سنگر برق دار می شود

نبض خبر : به گزارش پایگاه خبری توانیر، محمود دشت بزرگ با اشاره به پایان عملیات اجرایی و آماده برق دار شدن پست فوق توزیع برق شهر سنگر از توابع شهرستان رشت، اظهار داشت: پست فوق توزیع سنگر از طرحهای حیاتی و جزو ١٨٠ اقدام عملیاتی تدوین شده وزارت نیرو برای عبور موفق از اوج بار سال جاری است.
وی، سرویس دهی مطلوب به مشترکان، رفع مشکل اُفت ولتاژ، تداوم تقویت و پایداری شبکه فوق توزیع، افزایش قابلیت اطمینان در سطح فوق توزیع و اشتغالزایی جوانان منطقه را از جمله اهداف این طرح اعلام کرد و در خصوص مشخصات فنی آن نیز گفت: پست سیار ٦٣.٢٠ کیلوولت ١٥ مگاولت آمپری سنگر شامل یک فیدر ورودی و چهار فیدر خروجی ٢٠ کیلوولت است که با بهره برداری از آن، شاهد افزایش پایداری و کیفیت برق مشترکان در شهر سنگر خواهیم بود.
دشت بزرگ با اشاره به سرمایه گذاری ??? میلیارد ریالی برای اجرای این طرح، خاطرنشان کرد: احداث این پست برای ? نفر به طور مستقیم و برای ?? نفر به طور غیرمستقیم اشتغالزایی ایجاد کرده است.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر