00010 copy

پیام وزیر نیرو به مناسبت هفته بسیج

به‌ گزارش نبض خبر : وزارت نیرو (پاون)، “علی اکبر محرابیان” در پیامی به‌مناسبت هفته بسیج، افزود: چهل و دومین سالروز تشکیل ارتش مردمی و پر افتخار بسیج را به همه بسیجیان عزیز و پرتلاش و فداکار صنعت بزرگ آب و برق کشور تبریک و تهنییت عرض می‌کنم.
وی افزود: بی‌تردید فرمان تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) برای تاسیس بسیج مستضعفین، عرصه‌های گوناگون و پهناوری را برای ظهور و بروز مباهات آمیز بهترین، خالص‌ترین و با ایمان‌ترین نیروهای عظیم ملت در میدان‌ها و بزنگاه‌هایی که انقلاب و کشور تاکنون به آن‌ها نیاز داشته فراهم ساخت.
محرابیان ادامه داد: بسیج نیرویی برآمده از متن اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است که تحت زعامت مقام معظم رهبری فرماندهی کل قوا می‌توان آن را مهمترین بازوی اجرایی نظام اسلامی در جهت رسیدن به اهداف و برنامه‌های آن دانست.
وی گفت: اینجانب ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های خالصانه و بی‌شائبه همه بسیجیان جهادگر و پیشگام در عرصه‌های دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و نیز رشد و شکوفایی صنعت آب و برق کشور آرزوی توفیق، سلامتی، بهروزی و ثبات قدم در راه تحقق آرمان‌ها و اهداف گرانسنگ انقلاب و میهن عزیزمان را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

 

 

 

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر