00010 copy

چگونه روند اقبال عمومی جامعه ی زنان بسوی این بانو تقویت شده است…؟

تا پیش از اعلام نتیجه ی رای گیری اعضای شورای ائتلاف استان مبنی بر موفقیت ۹ نامزد از مجموع نامزدهای ۱۶گانه ، کمتر کسی فکر می کرد که سرکار خانم فاطمه شیرزاد بتواند از رقبای خود که از صاحب نامان جامعه نیز بودند ، پیشی بگیرد و برای رقابت نهایی با رقبای سرسخت و کهنه کار خود وارد مرحله ی بعد شود. اما این اتفاق افتاد و افکار عمومی را بسوی این نامزد نوظهور که دو دوره عضویت در شورای اسلامی شهر رشت را نیز در کارنامه دارد ، ترغیب نمود. بطوریکه حمایت جامعه ی بانوان مرکز استان که تقریبا نیمی از سبد رای انتخابات ۱۱ اسفندماه را تشکیل می دهند، بسوی این بانوی رشتی متمایل گشته است. با این توصیف آیا می توان گفت فاطمه ی شیرزاد شانس پدیده شدن در عرصه ی انتخابات پیش رو را دارد؟ اگر چنین شود، شانس اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه برای جلب توجه مجلس و دولت بسوی اقتضائات و انتظاراتشان چقدر افزایش خواهد یافت…؟

بهرحال اتفاقی که شنبه ی گذشته در مجمع شورای ائتلاف اصولگرایان افتاد، مصداق حماسه سازی رای دهندگانی بود که برغم تمایلات شخصی برخی سیاسیون متنفذ، زمینه را برای جولان نیروهای شایسته ، مردمی و عدالت محور در قالب نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه ی انتخابیه ی رشت و خمام مهیا نمود و می رود که پدیده ی جدید انتخابات ۱۱ اسفندماه را روبروی رقبای تا بن دندان مسلح به منابع مالی و نفوذ سیاسی قرار دهد.

باید منتظر ماند و دید افکار عمومی تا چه میزان این ذکاوت و درایت خود را در بستر موقع شناسی، برای حمایت از نامزدهایی چون فاطمه ی شیرزاد حفظ می نماید و زمینه ی شکست رقبایی سرسخت و لانه کرده در صحن مجلس شورای اسلامی را فراهم می آورد… ؟!

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر