00010 copy

کارفرمایان بدهکار دارای بدهی تقسیطی تبدیل به حال شده میتوانند از تمهیدات جدید سازمان بهره مند گردند.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در مصاحبه اختصاصی با صدا و سیمای مرکز گیلان ، شرایط و ضوابط بخشنامه جدید سازمان در زمینه امکان تقسیط مجدد بدهی های تقسیطی تبدیل به حال شده که با هدف حمایت از کارفرمایان و واحدهای تولیدی انجام گرفته است را تشریح نمود .
کارفرمایان بدهکار دارای بدهی تقسیطی تبدیل به حال شده میتوانند از تمهیدات جدید سازمان بهره مند گردند.

به گزارش نبض خبر به نقل از  روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، علی حسین نژاد در این مصاحبه با بیان اینکه شرایط تقسیط بدهی برای کارفرمایان مدیون با ضوابط مقرر همواره در سالیان متمادی فراهم بوده است افزود : با توجه به اینکه برخی از واحدهای تولیدی صنعتی به دلیل بحرانها و مشکلات بعضاً در انجام تعهدات خود در قبال پرداخت اقساط در سررسید مقرر با تنگنا مواجه و تاخیر در این امر سبب تبدیل به حال شدن دیون معوق میگردید ، با هدف مساعدت با این گروه از کارفرمایان و درراستای سیاستهای اقتصادی موجود برای حمایت از عرصه های تولیدی امکان تقسیط مجدد اینگونه بدهی های تبدیل به حال شده فراهم گردید .

وی با اشاره به مصوبه اخیر که در تاریخ دوم مردادماه امسال صورت گرفته ، اذعان داشت : کارفرمایانی که تا قبل از این تاریخ دارای بدهی تبدیل به حال شده هستند میتوانند تا پایان اسفند 1401 و برای یکبار نسبت به تقسیط مجدد اقدام نمایند .

علی حسین نژاد اخذ گواهی معتبر از مراجع ذیصلاحی همچون شورای تامین ، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد بحران استان از مستندات لازم برای بهره مندی این فرصت برشمرد .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در پایان اظهار داشت : کافرمایان متقاضی میتوانند درخواست های خود را به همراه مدارک به شعب اجرایی در سراسر استان تحویل نمایند .

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر