00010 copy

کارفرمایان و بیمه شدگان شرکای اجتماعی و ارکان اصلی سازمان تامین اجتماعی هستند.

با هدف آشنایی بیشتر مخاطبین با قوانین و تعهدات سازمان تامین اجتماعی و آگاهی بخشی تکالیف و حقوق متقابل ، دوره آموزشی کارفرمایان و رابطین بیمه ای شرکتها و کارگاههای شهرهای بندرانزلی ، خمام و رضوانشهر برگزار گردید .

به گزارش نبض خبر به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، این دوره با دعوت از 70 کارفرما از شرکتها و کارگاههای بزرگ شهرهای بندرانزلی ، رضوانشهر و خمام به میزبانی شعبه بندرانزلی و با حضور روسای ادارات تخصصی استان برگزار گردید .

بر اساس این گزارش ، این دوره ها در راستای اجرای برنامه های عملیاتی حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان تامین اجتماعی و خط مشی و رویکرد آموزشی تعاملاتی برای تقویت و بهبود فرایند آگاهی بخشی به جامعه هدف و افزایش دانش و اطلاع رسانی از قوانین و مقررات و همچنین حقوق و تکالیف کارفرمایان و بیمه شدگان تشکیل میگردد .

در این دوره با تاکید بر اینکه کارفرمایان و بیمه شدگان شرکای اجتماعی و ارکان اصلی سازمان تامین اجتماعی هستند و اشراف و آگاهی آنها به قوانین و تکالیف در تسهیل و روانسازی امور و کاهش دغدغه ها و مشکلات ناشی از عدم اطلاع تاثیر به سزایی خواهد داشت  ، مفاهیم و تعهدات مختلف بیمه ای ، آئین نامه ارسال لیست حق بیمه ، نحوه اعتراض به بدهی های بیمه ای ، هیات های تشخیص مطالبات ، کار در سامانه خدمات غیرحضوری ، قوانین مربوط به بازنشستگی ، ثبت ترک کار ، سوابق بیمه ای ، اهمیت درج عناوین شغلی ، انجام معاینات قبل از استخدام ، حوادث ناشی از کار ، مقررات مربوط به بازرسی از دفاتر قانونی و …. تشریح گردید .

تبیین جایگاه سازمان در نظام تامین اجتماعی و نقش و اهمیت آن در عرصه های اقتصادی اجتماعی و ایجاد امنیت و آرامش خاطر و تحقق عدالت اجتماعی و تاثیرگذاری به عنوان یکی از شاخص های توسعه از دیگر موضوعات تشریحی در این نشست بود .

در این دوره آموزشی سوالات شرکت کنندگان در قالب پنل پرسش و پاسخ از سوی روسای ادارات و کارشناسان متخصص بخشهای مختلف بیمه ای پاسخگوئی گردید .

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر