00010 copy

گلزن افسانه‌ای به کادرفنی سپیدرود پیوست

به گزارش نبض خبربه نقل از خبرگزاری فارس از رشت، حمیدرضا منصوری گلزن افسانه‌ای دهه‌ شصت باشگاه سپیدرود رشت با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود و پس از مذاکره با مدیرعامل باشگاه به جمع کادر فنی این تیم اضافه شد.

حمید رضا منصوری پیش از این و در طی سال‌های ۹۴ تا ۹۶ در زمان سرمربیگری علی نظرمحمدی در کادرفنی سپیدرود حضور داشت و موفق شد تا همراه تیم محبوب خود از لیگ دسته دوم به لیگ برتر صعود کند و یک فصل هم در لیگ برتر به عنوان مربی سپیدرود را همراهی کند و به جز آن منصوری سابقه سرمربیگری در باشگاه شهرداری لنگرود و صعود با این تیم را در کارنامه دارد.

حمیدرضا منصوری به جرات نامدارترین گلزن تاریخ فوتبال گیلان است و یکی از محبوب‌ترین و شاخص‌ترین بازیکنان و پیشکسوتان تاریخ ارتش سرخ گیلان محسوس می‌شود.

ماندگارترین چهره‌ای که هواداران فوتبال از وی در ذهن دارند، مربوط به مسابقه مرحله نیمه نهایی لیگ قدس بین دو تیم منتخب گیلان با منتخب اصفهان در لیگ قدس است که حمیدرضا منصوری در کمتر از بیست دقیقه دوبار به زیبایی دروازه احمدرضا عابدزاده را باز کرد و البته منصوری پس از گل دوم با ضربه پای عابدزاده از زمین مسابقه بیرون برده شد!

گلزن افسانه‌ای دهه‌ شصت

رضا عاشوری نخستین تمدید قراردادی سپیدرود
رضا عاشوری مهاجم جوان و بیست و چهارساله سپیدرود، قرارداد خود را برای پنجمین سال پیاپی تمدید کرد.

به گزارش فارس، عاشوری که متولد خرداد ماه ۱۳۷۷ است با حضور در دفتر باشگاه و مذاکره با مدیرعامل سپیدرود، قرارداد خود را با سپیدرود تمدید کرد.

وی فوتبالش را از پایه‌های سپیدرود آغاز کرد و سابقه حضور در تیم‌های جوانان، امید و بزرگسال سپیدرود را در کارنامه دارد.

عاشوری در لیگ برتر، دسته اول و دسته دوم در سپیدرود حضور داشت و امسال در نیم فصل دوم افتخار بستن بازوبند کاپیتانی سپیدرود را در بیست‌وسه سالگی به عنوان یکی از جوان‌ترین کاپیتان‌های تاریخ باشگاه در رزومه دارد.

گلزن افسانه‌ای به کادرفنی سپیدرود پیوست

منبع‌: فارس

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر